(K)ærligMand 68 Skrevet 7. December, 2025 Hej, Når jeg skriver enmeldelser her inde på EG så synes jeg godt nok man mangler emojies.... Så som blomster (romance), mange af udtrykkene for smileys, og flere frække søde emojies Kunne man tilføje disse? Hvad er grunden til at editoren ikke accepterer det fulde emoji set som man jo bare kan skrive via sin telefon / teksteditor Det ville være det bedste at man ikke behøvede at klikke på emoji iconet for at tilføje PS Tak for et godt forum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3079 Skrevet 7. December, 2025 (edited) Du har en god pointe @(K)ærligMand der mangler i den grad tidssvarende Emojis på EG. (K)ærligMand skrev, for 59 minutter siden: Det ville være det bedste at man ikke behøvede at klikke på emoji iconet for at tilføje Det er muligt at bruge disse koder til at lave Emojis på EG. Så du er fri for at bruge den besværlige Emojis drop dovne menu. Skriv f.eks Jeg er så glad for min cykel ":)" Bemærk at det skal være uden citationstegn, det er her kun brugt for at, det ikke automatisk bliver ændret til glad Emoji. Når du trykker "Udgiv dit svar" vil automatisk komme en glad Emoji. Jeg er så glad for min cykel Her er nogle af de koder som der virker på EG og andre forums der er Powered by Invision Community. https://media.invisioncic.com/a319035/monthly_2015_11/564c9d3d4a058_Emoticons2015-11-1810-45-41.png.d656b5c928b6aa4fab96fd1f9316f422.png Redigeret 7. December, 2025 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg