Hop til indhold
(K)ærligMand

Flere lækre Emojies

Recommended Posts

Hej,

Når jeg skriver enmeldelser her inde på EG så synes jeg godt nok man mangler emojies....

Så som blomster (romance), mange af udtrykkene for smileys, og flere frække søde emojies

Kunne man tilføje disse?

Hvad er grunden til at editoren ikke accepterer det fulde emoji set som man jo bare kan skrive via sin telefon / teksteditor

Det ville være det bedste at man ikke behøvede at klikke på emoji iconet for at tilføje

PS Tak for et godt forum

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har en god pointe @(K)ærligMand der mangler i den grad tidssvarende Emojis på EG.

(K)ærligMand skrev, for 59 minutter siden:

Det ville være det bedste at man ikke behøvede at klikke på emoji iconet for at tilføje

Det  er muligt at bruge disse koder til at lave Emojis på EG. Så du er fri for at bruge den besværlige Emojis drop dovne menu.

Skriv f.eks

Jeg er så glad for min cykel ":)"

Bemærk at det skal være uden citationstegn,  det er her kun brugt for at, det ikke automatisk bliver ændret til glad Emoji. 

Når du trykker "Udgiv dit svar" vil automatisk komme en glad Emoji.

Jeg er så glad for min cykel :)

Her er nogle af de koder som der virker på EG og andre forums der er Powered by Invision Community.

https://media.invisioncic.com/a319035/monthly_2015_11/564c9d3d4a058_Emoticons2015-11-1810-45-41.png.d656b5c928b6aa4fab96fd1f9316f422.png

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...