Hop til indhold

Sofia - babydoll - Herning

Featured Replies

Skrevet

Har i en længere periode hovedsageligt haft faste relationer på scor eller SD, men torsdag aften var jeg på annoncelight og fandt en sød pige. 23 år mørkt langt år og en flot krop viste det ene billede der var på annoncen. Jeg valgte at give det chancen selvom der ikke var nogle anmeldelser eller ret mange billeder. Kommunikationen gik smertefrit. Sofia åbner og wow en smuk kvinde, uden tvivl en af de flotteste piger jeg har besøgt af glædespiger. Mørkt hår, flot krop og nogle vanvittig flotte øjne. Derudover var hun også positiv og charmerende.
Man kan mærke Sofia gør alt hvad hun kan for at give en god oplevelse

Jeg beskriver som hovedregel ikke hvad der sker til selve mødet, da jeg gerne vil have den oplevelse for mig selv, men synes det var en super god oplevelse.

Da Sofia skulle nå et tog, som hun sagde til mig inden mødet, nåede vi ikke et langt møde, men det kan vi tage revanche for en anden god gang ;) link til annonce: https://annoncelight.dk/showad/427666

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.