Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, nu må det vist være tid til at jeg lægger en hurtig anmeldelse op også.

Jeg var forbi anne i dag (hun reklamerer på voksenlisten) til ½ times tidsfordriv. 

 

køn, sød, ung slank pige med små naturlige bryster. 

Hun er tydeligvis ny i branchen - jeg måtte advare hende om ikke at dele for personfølsomme oplysninger med gæsterne ved den efterfølgende hyggesnak. 

Hun giver rigtigt godt blow - normalt kan jeg ikke stimuleres noget særligt den vej, men her var jeg nødt til at rykke i håndbremsen for ikke at afslutte inden vi kom i gang.

 

Taget i betragtning hvor langt der er mellem snapsene i aalborg disse dage, kan jeg kun anbefale at benytte sig af at hun er i aalborg i dag og i morgen.

 

/ungersvend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter

Kan også kun anbefale hende.

Besøgte hende for en måneds tid siden på diskret receptions løst B&B lige uden for Herning.

Hvis man er til en lille nips, så er hun den rette. Flot hud, dejlige naturlige små bryster, og en vidunderlig stram mis.

Jeg gav 1000kr for en 1/2 time, endte med at få GFE med, da hende og hendes veninde skulle på cafe i Herning, og de spurgte om jeg ville kører dem der - naturligvis, så fik jeg lidt GFE med i prisen

Men vær god mod hende, hun er en super lille godte.... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kom I/du i kontakt med hende. Jeg har prøvet at ringe på det angivene nummer, morgen, middag og aften i 4 dage i dage i træk. Jeg kommer direkte til telefonsvareren? Synes det er lidt mærkeligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Hej gutter

Kan også kun anbefale hende.

Besøgte hende for en måneds tid siden på diskret receptions løst B&B lige uden for Herning.

Hvis man er til en lille nips, så er hun den rette. Flot hud, dejlige naturlige små bryster, og en vidunderlig stram mis.

Jeg gav 1000kr for en 1/2 time, endte med at få GFE med, da hende og hendes veninde skulle på cafe i Herning, og de spurgte om jeg ville kører dem der - naturligvis, så fik jeg lidt GFE med i prisen

Men vær god mod hende, hun er en super lille godte.... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Hej alle. Besøgte Anne i Aalborg i går.

Var simpelthen en fantastisk oplevelse hun er dejlig lige til og man føler virkelig at hun nyder at være sammen med en. Skal lige tilføjes at vi tog bad sammen inden vi gik i gang med hyggen. Super dejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...