Hop til indhold
Facts

Carol, brassiliansk, pt Vejle - dårlig oplevelse

Recommended Posts

Besøgte i dag Carol fra Brasilien i Vejle. Hurtig beslutning da anden aftale ikke svarede, og skulle nok hellere være kørt hjem.  Bestilte en time, fristet af sensuel massage med optændt afslutning. Det blev det ikke ;(

Hola Carol https://annoncelight.dk/showad/444142

kølig modtagelse, ventede lang tid ved døren på trappeopgangen, hun undgik forsøg på berøring, første spørgsmål var “where the money”. Bad om at starte med massage hvorefter hun satte sig på min ryg og skubbede lidt frem og tilbage samme sted. Føltes ikke rart så jeg foreslog sex og fik blowjob hvor hånden blev taget i brug. Videre til cow girl og da jeg fik udløsning hoppede hun straks af og hentede køkkenrullen.

ude efter 15 min

det er pigen på billederne, i hvert fald nogle af dem, men trak markedsføring fra andre. Hendes brasser bagdel virker pumpet og føles som et vaskebræt efter billigt indgreb. Brysterne pumpede og ønsker ikke berøring

nb jeg er ny bruger her og forstår mulig skeptisk tilgang. Skriver kun sjældent anmeldelse men dette var en enorm skuffelse jeg håber andre kan undgå

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello! 

I am the girl you visited, and the story you are telling is simple not true, and you know it!

First of all you did not want anything, i asked to do some warm-up with some sensual oily massage, or at least a blowjob. But no you wanted to rush and fuck me like a dog. 

You had booked 60 minutes, and as i promise you can get 2-3 times ejaculation from that. But you came super fast, and you continued to penetrate me, and the semen was full of semen and almost leaking out. I asked you to chang the condom, but you did not want to. But then you tried to take off the condom and penetrate me without a condom. Of course i send you out after 15 minutes.

I am a new girl here, and i have not been having no bad clients until I met you, and then you go inside this forum as a new user and try to destroy my work. That simple is not fair for me. 
I really hope that people have more source criticism for this lying story you just made up. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber ok at svare på dansk, det bliver åbenbart forstået.  Sidste indlæg for 8 timer siden har fået mig til alligevel at replicere:

Svaret fra Carol indikerer en meget større sperm produktion hos mig, end jeg realistisk kan prale af. Jeg blev blot skuffet over at hun hoppede af midt i udløsningen og mens mit lem var stift (ingen risiko for kondom skulle falde af). Endvidere vil jeg aldrig have sex uden kondom med en fremmed. Resten af carols svars sandhedsniveau svarer til de to punkter…

I øvrigt håber jeg på en respektfuld dialog, eftersom jeg blot gengiver min oplevelse. Andre er velkomne til at dele deres/jeres

Redigeret af Facts

Del dette indlæg

Link til indlæg

@FugtIFugen

Du skal tale pænt og så kan dine oplevelser stå for sig selv uden at du behøver at gå i rette med andre brugere uanset hvor længe de har været her.

Og så skal @Facts  og @FugtIFugen lade være med at slås i trådene det kan i tage i PM.

FugtIFugen skrev, for 18 timer siden:

@Facts 

Se der ser man hvorfor man altid skal tage forbehold for nye brugere herinde, ......Det var dog ualmindelig klam opførsel, ............... Ægte stodder stil. 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja lad os da endelig slette min kommentar, der samtidig viser at man skal tage den specifikke brugers anmeldelse med et grant salt. 

Min kommentar er måske grovt, men så er det vidst ikke værre end at skulle lyve for at skade andre piger. Utroligt hvordan man beskytter brugere herinde, men faktisk er fuldstændig ligeglade med de piger man anmelder om. Som en anden bruger nævnte er det måske derfor aktiviteten er faldende herinde, især når man bliver begrænset på sin ytringsfrihed. Man kan se flere brugere er enige i hans kritik. 

Redigeret af FugtIFugen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig trådstarteren. Jeg havde en også en virkelig skidt oplevelse her i midten ugen. 
Pigen er rigtig køn, og det er hende på billeder. Men hun er meget kølig. Hun gider virkelig ikke, og man må ikke røre. Hun rynker på næsen af en. Jeg er ikke til noget kinky, men selv let berøring afviser hun. Jeg gik derfra langt før tiden var slut, med en rigtig skidt følelse. Pigen er jo ung og køn, men havde det nærmest som om det var et overgreb, fordi hun åbenlyst ikke kunne lide det. Har nærmest ondt af hende. Gik hurtigt igen, men betalte pænt. Mener 1000kr ink. afslutning på bryster. Det nåede det så ikke at blive til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...