Bigstok 598 Skrevet for 4 timer siden December er som oftest en dyr måned, men for undertegnede bliver der dette år et pænt overskud på betalingsbalancen for julen. Da jeg ikke har så mange sociale arrangementer som tidligere år, har jeg derfor planlagt at aflægge en del besøg hos GP'er i løbet af måneden, for at få varmen i denne kolde tid. Tilmed er mange velkendte gode piger på besøg i Aarhus lige for tiden og der er også et par nyankomne yngre danske piger, som ser særdeles interessante ud. Egentlig havde jeg tænkt mig at jeg primært skulle genbesøge kendte, søde piger her i Knepcember, men da jeg sad og flippede igennem annoncerne på Annoncelight her den anden aften, faldt jeg overfor en ny annonce, som jeg måtte undersøge nærmere. Den kolde tid gør nemlig et eller andet ved mig, som gør at jeg søger mod sydlige himmelstrøg og bliver mere modtagelig overfor thai annoncer. Lilys annonce (https://annoncelight.dk/showad/436685) havde superflotte billeder og det kriblede så meget i de nedre dele, at jeg straks sendte en sms afsted for at høre om man kunne klemme et besøg ind inden lukketid. Det lykkedes og jeg fik tilsendt en adresse, som jeg har været på nogen gange før. Jeg mødte op lidt senere på en privat adresse i den allervestligste del af Aarhus og blev straks lukket ind af Lily, som var iklædt en kort rød kjole til lejligheden. Vi fik afregnet og eftersom dette var noget af en impulshandling fra min side, købte jeg kun massage og fuld pakke, uden nogen af de mange tilkøb af ekstraydelser, som var muligt. Vi aftale at starte med massagen og Lily gav en relativt hård omgang iklædt kjolen, men der var mulighed for at røre lidt undervejs. Vi blev relativt hurtigt færdige med massage-delen. Jeg vendte mig om og Lily smed kjole og trusser og hold da op en timeglaskrop hun har! Slank og med store, flotte og bløde silikonebryster og en fin lille bagdel. Alderen på annoncen siger 28 og det kan godt passe, men jeg ville nok have skudt hende til start-midt trediverne hvis ikke jeg vidste andet. Billederne på annoncen er helt sikkert af hende. Lily gik straks igang med et heftigt blowjob hvor både kugler og mellemkød også blev arbejdet godt igennem. Der gik ikke længe før jeg fik hende manøvreret om i en vidunderlig 69'er, mens hun entusiastisk guffede videre på mig. Det blev til temmelig lang tid med skøn gensidig oral før hun til sidst satte sig oven på mig efter kondomet var blevet monteret. Lilys underliv hoppede op og ned over stokken mens hun sørgede for at min tunge, som nu kortvarigt var blevet arbejdsløs, enten var placeret på hendes brystvorter eller i munden på hende. Efter at være blevet bollet helt ned i madrassen i et par minutter tog jeg over og knaldede videre i flere stillinger inden vi til allersidst sluttede i 69'eren, hvor Lily fuldbragte værket med hånd og mund. Fuldstændig gennemvædet at sved og forpustet kunne jeg konstatere at vi stadig havde ca. et kvarter af den aftalte time tilbage. Lily havde dog ikke travlt med at få mig ud, men gav lidt mere massage og hyggesnak i den resterende tid. Lily taler OK engelsk, med en del thai-accent. Hun er ny i Aarhus, men har været i Københavnsområdet i løbet af året. Stor anbefaling herfra til Lily. Det er længe siden jeg er blevet kneppet så heftigt igennem på et første besøg hos en ny pige. Sidst jeg var ude for sådan en voldsomt overdådig behandling var ved mit første besøg hos Kelly, som sidenhen er blevet til en af mine favoritter. Skulle man nævne nogle kritikpunkter, så er lokationen, som jeg besøgte hende på, langt fra en af mine favoritter. Stedet ligger ikke særlig centralt og i et mindre lækkert kvarter. Nogle vil sikkert også mene at der er for mange ting man skal købe til, hvis man vil have dem, men jeg kan blot sige at jeg var særdeles godt underholdt i en time for mine 1500 kr. Giv hende et besøg og pas godt på hende! Tag eventuelt en espresso eller en energidrik inden besøget. Profil link: https://annoncelight.dk/profile/Puying 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg