Hop til indhold

Erfaringer med flotte rødhårede Suzy i Søborg?

Featured Replies

Skrevet

Det kan du roligt gøre. Hun er mægtig sød og nød seancen eller spillede godt skuespil:)

Det engelske er ikke specielt godt

• 1 month later...
Skrevet

Stedet er ikke særligt diskret i dagtimerne men fra tidlig aften er det. Om det er pænt må nok bero på en individuel vurdering. Men ja, ifølge mig. 
Jeg har besøgt Suzy en del gange og synes, hun er fantastisk. Hun er ingenlunde PSE men mere GFE. Hun skal behandles lidt forsigtigt, i betydningen en stille opstart. Hun har ekstremt lækre og store naturlige bryster - i kategori med den smukke og velkendte Nina i Sydhavnen. 
Så Suzy kan klart også anbefales herfra 

Skrevet

Jeg har været der - se anmeldelse andetsteds - og for mig var det ikke rigtig oppe at ringe. Brysterne er store, men har været under kniven, og hun er noget mere løs i huden and det fremgår af billederne. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.