Hop til indhold

Massage med lingammassage

Featured Replies

Skrevet

Er du kommet frem til noget i forhold til annoncen ? Der er jo ikke mange oplysninger og ingen billeder i annoncen ? 

Alfa 

Skrevet
  • Author
Alfa72 skrev, for 2 timer siden:

Er du kommet frem til noget i forhold til annoncen ? Der er jo ikke mange oplysninger og ingen billeder i annoncen ? 

Alfa 

Nope overhoved ikke :(

Skrevet

Jeg har haft kontakt med en via snap der havde præcis samme menu og også holdt til i Skovlunde.
Jeg fik lavet en aftale via Snapchat til dagen efter. Men om morgenen ville jeg bekræfte aftalen og kunne konstatere at hun havde enten blokeret eller unfriend’et mig på Snapchat. Hvilket jeg tolkede som et signal om at det ikke kunne betale sig at dukke op. Om det er den samme pige eller ej kan jeg selvfølgelig ikke være sikker 100% sikker på. 

• 4 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.