dabusta 55 Skrevet 6. December, 2025 (edited) https://nympho.dk/n29407/9725/vivian Det er ikke første gang hun har besøgt KBH og lade os håb ikke sidste gang. Sted er rigtig godt, et islands brygge hotel. Alt var efter aftale. Vådt kys og owo begge 10+ Sex var intense med masse dirty talk. Enjoy hende og god jul Redigeret 9. December, 2025 af Stapler Overskrift rettet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 479 Skrevet 9. December, 2025 Jeg har desværre en mindre fantastisk oplevelse. Havde en aftale med hende mandag morgen. Havde aftale anal, som skulle bookes dagen før, så det havde jeg gjort søndag aften. Jeg skriver til hende ca. en time før om morgen. En halv time efter skriver hun at hun ikke kan anal alligevel (mistænker at hun har sovet over sig og ikke har tid til at gøre sig klar). Vi aftaler derfor at vi skulle mødes idag i stedet. Men nu skal jeg pludseligt til at lægge depositum for anal, hvilket ikke var tilfældet første gang jeg prøvede at booke. Jeg prøvede at forklare hende at jeg principielt ikke betaler forud og at jeg ikke finder mig i at hun laver reglerne om undervejs på den måde, men hun stod fast. Det gjorde jeg også, så vi mødtes aldrig. Gider ikke den slags numre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg