Hop til indhold

Ronja, Husmorsex, Silkeborg (Pas på)

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil delvist give dig ret i at man skal være opmærksom. Jeg besøgte hende idag, eller det vil sige at jeg besøgte Siv  https://annoncelight.dk/showad/444245  som også er en meget tatoveret pige. 

Jeg synes at tatoveringer er sexet og var meget meget tilfreds med at det var Siv jeg besøgte, hun er spansk og taler et begrænset engelsk... men hun er rigtig sød og smukkere i virkeligheden end på billederne. Iøvrigt er hun på et centralt diskret sted i byen.

Jeg håber på at jeg kan nå at besøge Siv mindst en gang mere medens hun er her :rolleyes:

Skrevet
  • Author

@Herrrman - er vi ikke enig om at det eneste de to annoncer har med hinanden at gøre er at lokationen er Silkeborg og pigen er tatoveret.? Således er Siv da sikkert helt fin, hvis man kan lide hende - men Ronja er stadig formentlig fake.

Skrevet
Glazed skrev, for 1 time siden:

@Herrrman - er vi ikke enig om at det eneste de to annoncer har med hinanden at gøre er at lokationen er Silkeborg og pigen er tatoveret.? Således er Siv da sikkert helt fin, hvis man kan lide hende - men Ronja er stadig formentlig fake.

Glazed... Jeg skrev til Ronja men det var Liv jeg mødte, så derfor må jeg antage at de to annoncer har noget med hinanden at gøre !  Så derfor har du sikkert ret i at Ronja er fake. Iøvrigt kan jeg se at Liv er i Greve nu 

Skrevet

Mon ikke det var Siv som i din anmeldelse :) og ikke Liv

Redigeret af Kirneh86

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.