Agent10 166 Skrevet 5. December https://nympho.dk/n29426/9745/the-secret-u-039-ll-never-forget jeg besøgte denne dame på amager, for at få en dejlig og fræk massage, men jeg fik en ligegyldig gang olie massage uden nogle form for pirring. Hun holdte sig hele tiden uden for rækkevidde. Står hun tilbyder en masse forskellige ting, hun siger at alt hvad der står er incl, (prisen er også i den høje ende ang. massage og ikke sex) men under akten vil hun ingen af tingene. B2b var kun med albuer og hænder og sådan var det hele vejen. Da jeg ankom var hun i en pæn kjole og kunne godt se at det skulle lægges moms på alderen. Men tænkte det skulle nok gå.. hun havde trusser og bh da hun startet. Hun smed dog bh lige til sidst og der kunne man virkelig se stor forskel fra de foto hun bruger i annonce. Brysterne er mindst 1-2 børn gamle og alder er +5-8 år Kollusion er at jeg ikke kan anbefale hende og kommer ikke på genbesøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 166 Skrevet 5. December Jeg har lige skrevet med hende og hun lover at hun er nøgen under massagen men må sige at prisen er lige i overkanten for massage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent10 166 Skrevet 5. December High Tower skrev, 1 time siden: Jeg har lige skrevet med hende og hun lover at hun er nøgen under massagen men må sige at prisen er lige i overkanten for massage Så bliver det spændende hvad din massage så kommer til at indeholde. Hun er nu sød at snakke med, helt tysk er hun nu ikke men hun taler da noget tysk. Men ikke at det er dårligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 166 Skrevet 5. December Agent10 skrev, for 1 time siden: Så bliver det spændende hvad din massage så kommer til at indeholde. Hun er nu sød at snakke med, helt tysk er hun nu ikke men hun taler da noget tysk. Men ikke at det er dårligt. Jeg vælger at springe over…. 1800 for massage og med din oplevelse i baghoved vælger jeg noget mere sikkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tamara0127 2 Skrevet 7. December Du siger, jeg er en kvinde i slutningen af 40'erne. Hvorfor blev du? Ingen tvang dig til at blive. Du fik sikkert min serviceliste på WhatsApp, den var ikke så lang. Jeg kan også fortælle dig, at jeg er en rigtig massør, så du får en rigtig massage i starten. Hvis der ikke var nogen body2body-massage, betyder det, at du allerede kom under lingam-massagen, eller at du ikke var villig til at bade, du lugtede, måske så jeg noget på din penis, og jeg ville ikke gnide min krop mod dig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MasterWu 9 Skrevet 7. December (edited) Hun skriver da ok dansk. Er hun dansker? Men nej tak. Jeg vil gå til de kendte som Kendra og Pixie Redigeret 7. December af MasterWu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg