Bebop 9570 Skrevet 30. April, 2014 Der er tilbagevendende diskussioner om anmeldelsers troværdighed eller præcision. Fx fx på kbh/sjælland forum er en overrasket over en dårlig præstation fra Mina. En anden er skuffet over en tidligere anmelders beskrivelse af "ungarske Karina", selvom de ikke virker uenige om de fleste objektive forhold (pigens udseende og attitude under sex). Som jeg ser det er der flere pointer om brug af anmeldelser: Ligesom andre anmeldelser, fx film, er det smart at kende anmeldernes smag. På den måde kan man selv sortere detaljer til og fra. Og vide om anmelderen fx er ligeglad med ting der er vigtige for en selv. Det er godt at læse mellem linjerne. Fx om Mina, som mange anmeldere er meget positive over for. Men læser man lidt nøjere, så burde man se, at flere har skrevet, at de har købt ekstra tid, så hun kunne sove/hvile sig. Det er jo fint, hvis man har en fetich med sovende skønheder, men burde også give en ide om at man risikerer en uoplagt pige, selvom ordet "uoplagt" ikke er anvendt. Andre eksempler i samme genre er, når anmelderen virker helt beruset af pigen, så der slet ikke er plads til nøgtern refleksion. Eller enkelte anmeldere der generelt kun har to typer vurdering: fantastisk eller dårlig. Og så er der dem, der intet beskriver, men bare kalder det "godt". Dem har jeg selv svært ved at bruge til noget, for når man intet ved om anmeldernes præferencer og heller intet får at vide om pigens konkrete præstation, så er udbyttet begrænset. Den slags kan dog fx give info om annoncebilleders ægthed, og fx om hun er ryger, kan tale et sprog man kender og den slags. Så lidt kan de dog bruges til. Det vigtige er dog at lære, hvornår en positiv anmeldelse reelt bør læses som en advarsel og omvendt at en negativ ikke nødvendigvis betyder at det ikke er noget for mig. Det tager lidt tid at lære, og kræver at man er opmærksom på detaljer i anmeldelserne. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 30. April, 2014 Har det lidt ambivalent med anmeldelse , kigger herinde for at måske jeg kunne tage et sted hen og få en god oplevelse, det jeg kalder oplevelsesøkonomi. For det andet er det så privat og intimt for mig at jeg ikke har lyst til at dele det med andre. Har dog skrevet om nogen af mine anmeldelser men det er mere beretning end en anmeldelse. og hvis jeg får en en dårlig oplevelse hvilket heldigvis hører til sjældenhederne var det sidste jeg ville gøre hænge vedkommende ud. det må hun selv ligge og rode med. alt er relativt, for vi har forskellige indgangsvinkler, forskellige måder at se tingene på. og jeg tænker hvis en glædespige har en overordentlig dårlig dag og får en dårlig anmeldelse herinde så bliver hun måske stemplet ( nu ved jeg så ikke hvad betydning det i grund af når man anmelder glædespiger herinde ) og jeg tænker også man skal ligge det til siden i er nogen dyre darlinger. tænkt hvis en psykolog siger til en klient ved du hvad du hvad jeg orker ikke at hører på dine små borgerlige problemer. tag en pause måske i nogen dage og hvis det er helt slemt måske stoppe med praksissen og få tingene i orden. hvad det så end måtte være i kæmper med, jeg kan tydeligt mærke hvis det er noget galt, jeg bliver utryg og det bliver akavet og første fremmest det bliver ikke ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg