Yb1982 0 Skrevet 5. December, 2025 Hej alle. jeg fantaserer om en session med en domina som bl.a inkluderer urin, latex/gummi og slavesammenføring hvor jeg bliver tvunget til at sutte og blive kneppet af en stor glat pik. Det er vigtig, at det er helt anonymt. Er der nogen der har erfaring med en lignende session og kan anbefale en domina? jeg har følgende i kikkerten: madame sascha miss d anita (dominatrix.dk) miss Silvia ——- ved nogen i øvrigt om domina Ingrid og lady Iris stadig er aktive? på forhånd tak!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3377 Skrevet 5. December, 2025 Her finder du Lady Iris https://x.com/domina_iris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1134 Skrevet 9. December, 2025 Ifølge domina Ingrids profil på Fetlife bor hun nu i Stockholm, og man velkommen til at kontakte hende på: [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bygger 43 Skrevet 23. Januar Madame Sasha er unik på det område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg