Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har forleden besøgt Eva og det må siges at have været en skuffelse. 

Det er nok også derfor hun kort tid efter mit besøg fjernede reviews fra hendes nympho profil, hvilket gør at jeg føler endnu mere grund til at lave dette review. 

For det første troede hun at vi havde aftalt at det kostede 1500kr for 30min frem for den pris på 1000kr 30min vi havde aftalt. Det brugte vi et godt stykke tid på. (jeg burde nok være gået) Da det endelig lykkedes har jeg aldrig set nogen skylde sig så meget med at tage tøjet og gå i gang. Hun bad mig tilmed om ikke at tage min skjorte af. På med kondom, selvom hun havde lovet øko. Lynhurtigt til den var hård. Alt stående da, hvad jeg senere skulle finde ud af, sengen var i stykker og ikke kunne bruges. Efter 2 min rejste hun sig og vendte sig rundt og sagde doggy. Jeg tænkte fint. (vidste allerede det ikke ville blive godt.) efter 3 minutter ringer telefonen. Hun stopper for at svare. Bruger 5 minutter på det (mere tid end vi har brugt overhovedet på dette tidspunkt) kommer tilbage og starter forfra. Hvor jeg bare ikke har lyst mere. 

Jeg siger jeg er færdig og går uden at sige noget til hende. Min næst dårligste oplevelse efter 4 år. Spild ikke jeres penge her. Det er både federe og billigere at tage en spiller. 

Placering: 5/5

Centralt og flot sted. 

Stedet: 2/5

Det var flot, men sengen virkede ikke, så det var problematisk. 

Pigen: 4/5

Pigen var hende på billederne, men den klassiske... 

Akten 1/5

Fra hendes side kun motiveret af at det skal gå så hurtigt som muligt. Plus afbrydelse for at sende beskeder på telefonen. 

Alt i alt: 1/5

Jeg anbefaler at lave være med at besøge hende, men du kan jo prøve og se om du er heldigre end mig. https://nympho.dk/n21651/7395/new-hot-young-incall-outcall

https://nympho.dk/n21651/7395/new-hot-young-incall-outcall

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...