Lucy-denmark 49 Skrevet 4. December Så kommer nissepigen til kbh. Nissepigen vil gerne have alle sine huller fyldt godt ud. Og i anledningen af julen, er der denne gang en god julepris. Dagtimer: 11:30-13:00 Aftentimer: 18:30-20:00 Kun 800 kr. for 1,5 times fræk gb, uden anal. Hvis du ønsker analsex også, så koster dette 400 kr ekstra. Så kun 1200 for 1,5 time hvor du kan benytte alle mine frække huller. Kommer der over 10 deltagere, er der mulighed for at udvide tiden til 2 timer, hvis behovet er der, så vi alle får vores frække lyster stillet. Mulighed for kun at deltage som kigger, hvor du må komme ud over mig eller i min mund, for 400 kr Jeg er en naturlig smuk kvinde, der tænder på at blive taget af flere mænd samtidig. Naturlige bryster, 172 cm og 62 kg, 41 år Jeg tænder på at manden gerne tager styringen, blide smæk, deepthrouth, mouthfuck, DP og gerne 2 pikke i fissen, Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Pikken skal vaskes grundig inden den går fra min røv og tilbage til mine andre frække huller. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Der serveres øl, vand og lidt julegodter. Og nissepigen vil selvfølgelig være iklædt hendes nisse lingeri Er du klar at gennemkneppe min frække mis, røv og mund, så skriv til: [email protected] eller [email protected] Noter gerne 9. december i emnefeltet ❤️ og skriv gerne om du ønsker anal med. Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #KBH #sperm #mouthfuck #DP #nissepige 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 651 Skrevet 4. December Vil se frem til besøg af nissepigen igen, det var dejligt da hun var på besøg i december sidste år. Kommer med julegodte hun kan smage på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 44 Skrevet 5. December der står i annoncen at det kan være uden kondom - er det så også creampie? altså at der må spermes i mis og røv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 651 Skrevet 6. December ole22222 skrev, for 23 timer siden: er det så også creampie? altså at der må spermes i mis og røv? Det mener jeg godt man må fra tidligere deltagelse af hendes GB, men @Lucy-denmark må hellere selv lige bekræfte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucy-denmark 49 Skrevet 7. December ole22222 skrev, den 5.12.2025 at 09:43: der står i annoncen at det kan være uden kondom - er det så også creampie? altså at der må spermes i mis og røv? Ja det er også creampie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 770 Skrevet 7. December Lucy: Kan du sige noget om, i hvilket område af København, ventet holdes? Jeg er interesseret i dette ift. logistikken på dagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucy-denmark 49 Skrevet 7. December Jørgensen skrev, for 1 time siden: Lucy: Kan du sige noget om, i hvilket område af København, ventet holdes? Jeg er interesseret i dette ift. logistikken på dagen. Send besked så svarer jeg gerne ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucy-denmark 49 Skrevet tirsdag klokken 07:44 Stadig ledige pladser på aftentimer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucy-denmark 49 Skrevet tirsdag klokken 15:20 Ved at være sidste chance hvis man ønsker en plads på gb kl 18:30. Nissepigen glæder sig ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 139 Skrevet onsdag klokken 19:52 Jeg var med i går. Lucy er fantastisk: lækker, jysk, meget fræk og super sød. Jeg tror der var 12 friske mænd der mødte op. Det føltes som mange (jeg er lidt genert), men der gik ikke længe før der var god plads til alle der havde lyst. Hun har vilde deep throat skills og jeg såvidt jeg kunne se tog hun alle til roden. Jeg kom første gang i halsen på hende under en gang facefuck -- det var første gang jeg prøvede det -- så frækt Det er ikke altid jeg bliver klar til en anden runde, men efter en times tid fik jeg mulighed for et langt lækkert bj, hvor også nosser blev forkælet og det gav en frisk stiv pik som fik en dejlig ridetur. Lucy vrikker med røven når der går for længe uden pik -- det er super cute og dirty på en gang Tak til @Lucy-denmark for at besøge København 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucy-denmark 49 Skrevet torsdag klokken 19:42 peter1042 skrev, for 23 timer siden: Jeg var med i går. Lucy er fantastisk: lækker, jysk, meget fræk og super sød. Jeg tror der var 12 friske mænd der mødte op. Det føltes som mange (jeg er lidt genert), men der gik ikke længe før der var god plads til alle der havde lyst. Hun har vilde deep throat skills og jeg såvidt jeg kunne se tog hun alle til roden. Jeg kom første gang i halsen på hende under en gang facefuck -- det var første gang jeg prøvede det -- så frækt Det er ikke altid jeg bliver klar til en anden runde, men efter en times tid fik jeg mulighed for et langt lækkert bj, hvor også nosser blev forkælet og det gav en frisk stiv pik som fik en dejlig ridetur. Lucy vrikker med røven når der går for længe uden pik -- det er super cute og dirty på en gang Tak til @Lucy-denmark for at besøge København Tusind tak for den dejlige beskrivelse og tak for et frækt gb. Var så lækkert med alle i dejlige, friske mænd. Sov dejligt og vel tilpas da jeg kom til Jylland igen. ❤️ Glæder mig allerede til jeg skal besøge kbh igen 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg