Hop til indhold

Recommended Posts

TheGe tleman skrev, for 2 timer siden:

gerne med lange brystvorter

Du havde en lignende søgning for få dage siden, omkring lange brystvorter, der fik du et par anbefalinger, har du besøgt nogen af dem, og blev dine forventninger i givet fald indfriet??

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op, stalker du mig ;)

Men korrekt. Fik 3 anbefalinger. 1 på Falster, 1 Frederiksberg, de er begge for langt væk fra mig og indrømmet, søgte for bredt.

Apex Siam skrev jeg til med fik aldrig svar.

Tilfreds?

Del dette indlæg

Link til indlæg

…i øvrigt er jeg slet ikke så interessant at følge.

Er lidt kræsen og søger en fast GP, dansk eller thai med naturlige bryster og gerne lange brystvorter omkring midt-Vestsjælland, Storkøbenhavn.

Er ganske ny på GP markedet, så skal lige have mig skudt ind. 
Har Sugardated de seneste 6-7 år med stor succes, men det marked er dødt og minder mere og mere om  prostitutionsmiljøet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGe tleman skrev, den 4.12.2025 at 11:03:

Hold da op, stalker du mig

Næææ, egentlig ikke, men når du efterlyser så hyppigt, så begynder din profil jo at optræde lige så hyppigt, og når så mange gerne vil hjælpe, herunder også mig selv, så husker man hurtigt hvem de profiler er, ligesom man også husker de svar som den søgende giver tilbage, ofte efterlader disse svar mig med en følelse af at her kunne jeg nok bidrage med noget, men med fare for at få et flabet svar, eller andre gange slet ikke noget svar, så afholder det i hvert fald mig for at svare, selv om jeg måske kunne give et hint eller to.

TheGe tleman skrev, den 4.12.2025 at 11:03:

Tilfreds?

Se, dette svar er lidt det som jeg beskriver oven over, husk at det er DIG der skal være tilfreds, ikke mig!

TheGe tleman skrev, den 4.12.2025 at 11:08:

…i øvrigt er jeg slet ikke så interessant at følge.

Her har du HELT ret i..!!

Men det gør jeg nu heller ikke, hvis du vil se hvem der følger dig, så kan du se dette på din profil hvis du vil.

Jeg håber du finder hvad du søger

Hilsen Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...