Hop til indhold

Naturlig Thaipige midt- og Vestsjælland

Featured Replies

Skrevet

Har søgt forgæves en naturlig petit thaipige i ovennævnte område.

Gerne slank, ikke for høj, sødt smil og naturlige bryster, gerne med lange brystvorter :)

Nogen der kan bidrage?

Skrevet
TheGe tleman skrev, for 2 timer siden:

gerne med lange brystvorter

Du havde en lignende søgning for få dage siden, omkring lange brystvorter, der fik du et par anbefalinger, har du besøgt nogen af dem, og blev dine forventninger i givet fald indfriet??

Redigeret af Gløden

Skrevet
  • Author

Hold da op, stalker du mig ;)

Men korrekt. Fik 3 anbefalinger. 1 på Falster, 1 Frederiksberg, de er begge for langt væk fra mig og indrømmet, søgte for bredt.

Apex Siam skrev jeg til med fik aldrig svar.

Tilfreds?

Skrevet
  • Author

…i øvrigt er jeg slet ikke så interessant at følge.

Er lidt kræsen og søger en fast GP, dansk eller thai med naturlige bryster og gerne lange brystvorter omkring midt-Vestsjælland, Storkøbenhavn.

Er ganske ny på GP markedet, så skal lige have mig skudt ind. 
Har Sugardated de seneste 6-7 år med stor succes, men det marked er dødt og minder mere og mere om  prostitutionsmiljøet.

Skrevet
TheGe tleman skrev, den 4.12.2025 at 11:03:

Hold da op, stalker du mig

Næææ, egentlig ikke, men når du efterlyser så hyppigt, så begynder din profil jo at optræde lige så hyppigt, og når så mange gerne vil hjælpe, herunder også mig selv, så husker man hurtigt hvem de profiler er, ligesom man også husker de svar som den søgende giver tilbage, ofte efterlader disse svar mig med en følelse af at her kunne jeg nok bidrage med noget, men med fare for at få et flabet svar, eller andre gange slet ikke noget svar, så afholder det i hvert fald mig for at svare, selv om jeg måske kunne give et hint eller to.

TheGe tleman skrev, den 4.12.2025 at 11:03:

Tilfreds?

Se, dette svar er lidt det som jeg beskriver oven over, husk at det er DIG der skal være tilfreds, ikke mig!

TheGe tleman skrev, den 4.12.2025 at 11:08:

…i øvrigt er jeg slet ikke så interessant at følge.

Her har du HELT ret i..!!

Men det gør jeg nu heller ikke, hvis du vil se hvem der følger dig, så kan du se dette på din profil hvis du vil.

Jeg håber du finder hvad du søger

Hilsen Gløden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.