Jernet 975 Skrevet for 4 timer siden Jeg har de seneste dage oplevet at en del billeder, cirka halvdelen, på annoncelight ikke kan vises. Når jeg trykker på de små billeder for at se dem i stor, ja så sker der ikke andet end at det ser ud som om billedet loader, men der sker ingenting. Andre vises med det samme. Videoer på annoncelight er der ingen problemer med. Jeg har kun prøvet fra min Android telefon, jeg bruger ikke computeren til sådan noget. Der er ingen problemer med at se billeder eller videoer alle andre steder, Facebook, YouTube, Instagram, diverse nyhedsmedier osv, kun annoncelight. Andre der har oplevet lignende, eller har en løsning på problemet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 244 Skrevet for 3 timer siden +1 Har ikke fundet en løsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 540 Skrevet for 3 timer siden (edited) Bruger du en ad-blocker - så prøv at slå den fra. AdGuard AdBlocker gør det samme i Firefox. Måske fordi "showad" indgår i url´en ... Redigeret for 3 timer siden af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 975 Skrevet for 3 timer siden køb dansk skrev, for 10 minutter siden: Bruger du en ad-blocker - så prøv at slå den fra. AdGuard AdBlocker gør det samme i Firefox. Måske fordi "showad" indgår i url´en ... Nej det gør jeg ikke, men tak for de gode forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 975 Skrevet for 3 timer siden køb dansk skrev, for 16 minutter siden: Bruger du en ad-blocker - så prøv at slå den fra. AdGuard AdBlocker gør det samme i Firefox. Måske fordi "showad" indgår i url´en ... .... Nu prøvede jeg lige noget andet.... Du ledte mig på sporet ved at nævne Firefox. Det er den browser jeg plejer at bruge til det frække Jeg prøvede med DuckDuckGo, og der vises alle billederne uden problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 107 Skrevet for 2 timer siden Jeg bruger også DuckDuckGo og har heller ingen problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg