Hop til indhold

Jenny at Aabenraa

Featured Replies

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg ville have besøgt hende til aften. Jeg fik booket tid og aftalt pris/ydelser. Jeg spurgte efter adressen og satte nogenlunde kurs mod Aabenraa. Jeg fik intet svar. Jeg skrev igen. Intet svar. Til sidst, efter jeg havde rundet det aftalte mødetidspunkt, skrev jeg at jeg kørte hjem igen. Det virker ikke seriøst eller at hun har styr på sine aftaler, så det gad jeg bøvle med. 

Skrevet

Jeg har også kigget på hende, men billederne ligner photoshop. Især billede nr. 6, hvor hun svæver over sofaen. Hvis I zoomer ind, så ser fingrene også meget underlige ud på det billede. For mig virker det fake. Hvad idéen så er i at oprette noget fake, det forstår jeg så ikke. Og @Elprebsi: pisse ærgerligt at køre forgæves:angry:

Skrevet

@Unrusted Jeg havde også set det med billederne, men tænkte at ligemeget hvad kunne hun nok levere massage og et blow, hvilket var hvad jeg trængte til efter en lang køretid hjem efter jul - men ak, det var forgæves. 

Skrevet

@Elprebsi, jeg var sku også selv så tiltrukket, at jeg først lagde ordentlig mærke til billederne ved 2. eller 3. kig på profilen. Vi må finde andre dejlige kvinder, der vil modtage vores penge og gøre noget godt for os.

Skrevet
  • Author
Unrusted skrev, den 27.12.2025 at 19:02:

Jeg har også kigget på hende, men billederne ligner photoshop. Især billede nr. 6, hvor hun svæver over sofaen. Hvis I zoomer ind, så ser fingrene også meget underlige ud på det billede. For mig virker det fake. Hvad idéen så er i at oprette noget fake, det forstår jeg så ikke. Og @Elprebsi: pisse ærgerligt at køre forgæves:angry:

Ja man kan se at et par af billederne har falsk baggrund men synes at pigen ser ægte nok ud.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun kan godt anbefales. Jeg var mest interesseret i sex, men fik (efter min mening) god massage efterfølgende. Og bad både før og efter. Lidt genert i starten, men hended engelske er heller ikke super. Men det går. Jeg vil komme igen. 

Skrevet
fortuneman skrev, for 16 timer siden:

Hun kan godt anbefales. Jeg var mest interesseret i sex, men fik (efter min mening) god massage efterfølgende. Og bad både før og efter. Lidt genert i starten, men hended engelske er heller ikke super. Men det går. Jeg vil komme igen. 

Hvad vil du skyde hende til aldersmæssigt og er hun lækker? 

Skrevet

Billederne er blevet opdateret.

Om hendes baggrund på billeder er fake  ... det har ikke nogen betydning

Jeg ved at billederne af hende selv er real og det er det vigtigste.

Om hendes alder er 30 eller 35 ...... ingen betydning for hun "levere varen" 

Det drejer sig om at være seriøs i sin henvendelse til Jenny ...........seriøse kunder for en god oplevelse 

God fornøjelse   

• 2 weeks later...
Skrevet
EnjoyTheDay skrev, for 6 timer siden:

Jeg for snart status som stamgæst :)  

Samme her^_^

Havde en trekant m Jenny og Sara for en uge siden. Det var lækkkert. Havde kun være hos Jenny inden.

De er sgu frække sammen, dog uden pigesex. 

Skrevet

En trekant med de to lyder som en vild oplevelse    :)   

Jeg kan personligt godt "nøjes" med Jenny     :P      

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Var på tur i sdr jyske og fik besøgt jenny. Som en skriver er hun en pleaser og der var ikke gået 2 min før hun sad på gulvet med lille Gregersen i munden, sidenhen fortsatte vi i sengen og tror ikke der er meget hun ikke er med på. Må snart krydse broen igen 

• 1 month later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.