Kasper_Lund 3 Skrevet 3. December (edited) Besøgte Vivian i går eftermiddags i 30min. Tid. Det en pæn og ren lejlighed. Dejlig diskret og privat. Billederne er helt ægte, hun er virkelig flot. God numse, flotte bryster og pænt ansigt. Generelt bare virkelig pæn. Vivian kan sit kram, hun er god til at bruge sin krop. Hun er intens på en god måde. Der er kys, berøringer og GFE for alle pengene. Hun giver den gas fra start til slut. Meget nem at tænde og dejlig stram. Hun sprøjtede også en del undervejs, så med lidt held er det også muligt. Hun er sød så vær god ved hende det fortjener hun. Klar farvorit. God fornøjelse https://nympho.dk/n29407/9725/vivian Redigeret 3. December af Kasper_Lund 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 3. December Pudsigt annoncen er lavet i går ... Og din profil er ny ... Pudsigt sammentræf 3 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 206 Skrevet 3. December Massage-testeren skrev, for 1 time siden: Pudsigt annoncen er lavet i går ... Og din profil er ny ... Pudsigt sammentræf Sjovt som anmeldelser af den samme dame møder forskellige respons alt afhængig af TS anciennitet…!?? https://www.eroguide.dk/forum/topic/208038-vivian-kbh/ Velkommen til @Kasper_Lund God anmeldelse! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2029 Skrevet 3. December (edited) Massage-testeren skrev, for 2 timer siden: Pudsigt annoncen er lavet i går ... Og din profil er ny ... Pudsigt sammentræf Hvis din sølvpapirshat afgiver alarm, hvorfor anmelder du så ikke indlægget, når nu du finder det så "pudsigt"?? Der er andre positive anmeldelser af samme annoncør Redigeret 3. December af Gløden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borat 4 Skrevet 3. December Jeg synes det er op til den wnkelte at vurdere om helt nye profiler der giver positive anmeldelser af nye annoncer er suspekt…. Det er jo nærmest UMULIGT at gennemskue:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 3. December Borat skrev, for 37 minutter siden: Jeg synes det er op til den wnkelte at vurdere om helt nye profiler der giver positive anmeldelser af nye annoncer er suspekt…. Det er jo nærmest UMULIGT at gennemskue:) Det jeg mente var annoncen var ny og brugeren var ny .. derfor synes jeg det var et sammentræf .. annoncen der linkes til er oprettet i går , og personen her skrev de besøgte hende i går. Det var det jeg skrev .. hvis man læser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 107 Skrevet 3. December Massage-testeren skrev, for 5 timer siden: Det jeg mente var annoncen var ny og brugeren var ny .. derfor synes jeg det var et sammentræf .. annoncen der linkes til er oprettet i går , og personen her skrev de besøgte hende i går. Det var det jeg skrev .. hvis man læser. Kan godt følge dig, men hun har en lige så god anmeldelse fra en bruger der er oprettet i 2019 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2029 Skrevet 4. December Massage-testeren skrev, for 13 timer siden: Det var det jeg skrev Et lille udklip fra retningslinjerne; 3.7 Ved mistanke om falske anmeldelser eller efterlysninger, skal disse rapporteres til Eroguide.dk. Lad være med at beskylde brugere for at have skrevet en falsk anmeldelse eller efterlysning, vi skal nok undersøge sagen nærmere. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg