Le courvoisier 954 Skrevet 3. December, 2025 Her forleden dag besøgte jeg Sofia, og det var en rigtig god oplevelse. Hun har en lækker krop, et kønt cute ansigt og nogle virkelig fine, ægte bryster. Hun havde håret i fletninger, og det så rigtig frækt ud. Sofia var imødekommende og nærværende. Hun er stram, men fleksibel nok til at skifte stillinger uden besvær, og hun er med hele vejen, bevæger sig godt og stønner på en naturlig måde. Jeg nød det klart mest i cowgirl. Jeg fik hurtig respons via SMS med præcis info om priser og stedet. https://annoncelight.dk/showad/442290 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madsi 9 Skrevet 3. December, 2025 Lyder spændende. Hvordan er stedet og kvarteret (det oplyste boligområde, er vist ikke det bedste sted at være) Og så du hendes veninde derude? På forhånd tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 4. December, 2025 Kan kun tilslutte mig trådstarter Sofia har en super lækker og naturlig krop Og ja, så har hun de dejligste bryster man kan tænke sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 108 Skrevet 4. December, 2025 Hvordan er hendes veninde Dana i sammenligning Er der nogen som har prøvet begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 5. December, 2025 De tjekker ud på søndag så det er ved at være sidste chance for at prøve noget lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 173 Skrevet 6. December, 2025 Happyfeet skrev, den 4.12.2025 at 17:00: Hvordan er hendes veninde Dana i sammenligning Er der nogen som har prøvet begge? Har kun prøvet Dans. Hvis man er til en ultra petite pige, der ovenikøbet er til anal og sperm i ansigtet, så er hun et godt bud på en fantastisk aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg