Hop til indhold

Milena, Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Hvordan kommer i, i kontakt med Milena:

https://annoncelight.dk/showad/419460

Jeg har prøvet i flere uger (13), fra flere numre (8), på flere måder ( SMS, iMessage, WhatsApp, Telefonopkald, Facetime, Videoopkald).

Men jeg får intet svar selvom beskeder bliver leveret og opkald ringer op.

Jeg skriver tid, varighed og hvad jeg ønsker samt sender billeder.

Men intet sker. 

på forhånd tak.

VH

Skrevet

Jeg kender selvfølgelig ikke bevæggrunden, men hvis man forsøger at oprette kontakt over 13 uger, så tror jeg desværre, at intet svar, reelt er et svar. 

Skrevet

Jeg har hellere ikke modtaget svar fra hende de sidste to gange jeg har prøvet at skrive til hende, selvom det var en kort besked om at booke tid, da jeg ikke har mødt hende endnu.

Skrevet

Det er godt nok tilbage i oktober sidst jeg skrev til hende, men kan se at jeg skrev kl 16:12 og jeg fik første svar 16:14. Inden 16:20 havde vi en aftale 

Skrevet

Har mødt Milena flere gange før, så ikke noget problem der, alle der har mødt hende ved at til tider driller hendes kontaktmetoder. 

Der er ingen grund til at opføre sig om en slags Kloge-Åge og proklamere til verden: "Ingen bil er også en bil", "Ingen sol, er også sol"...etc.

Jeg stillede et spørgsmål om hvordan andre kommer i kontakt med hende, enten svar eller lad være. 

Jeg forstår ikke den her slags opførsel stadig er tilladt på et onlineforum, bare endnu en grund til at bruge Reddit i stedet, hvor jeg i øvrigt fik et brugbart svar

/

Skrevet
1brugernavn skrev, for 2 minutter siden:

Jeg forstår ikke den her slags opførsel stadig er tilladt på et onlineforum, bare endnu en grund til at bruge Reddit i stedet, hvor jeg i øvrigt fik et brugbart svar

Hvad er så det brugbare svar ?

Pft

Skrevet
Marco skrev, den 4.12.2025 at 18:01:

Hvad er så det brugbare svar ?

Pft

Det er jeg også interesseret i at høre.

Skrevet

Jeg har aldrig prøvet at blive hårdt domineret. Hvordan var det for jer?Jeg vil gerne udforske sexverdenen. Har været gift så længe.

Hvor går grænsen? Hvad er det værste, der kan ske?

Skrevet
1brugernavn skrev, den 2025-12-02 at 22:19:

Hej.

Så här kontaktar du Milena:

https://annoncelight.dk/showad/419460

Jag har försökt i flera veckor (13), från flera nummer (8), på flera sätt (SMS, iMessage, WhatsApp, telefonsamtal, FaceTime, videosamtal).

Men jag får inget svar trots att meddelanden levereras och samtal ringer.

Jag skriver tid, varaktighet och vad jag vill ha och skickar bilder.

Men ingenting händer. 

Tack på förhand.

VH

Hun er nok optaget, derfor svarer hun ikke. 

Skrevet
kunsex skrev, for 8 timer siden:

Hun er nok optaget, derfor svarer hun ikke. 

Hvad er årsagen til at du citerer hele indlægget, med så kort en kommentar??

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.