StolteP 112 Skrevet 2. December https://annoncelight.dk/showad/361034 Havde kigget på hende i noget tid. Der ligger en gammel og positiv anmeldelse fra 2023. Lidt hemmelighedsfuld. Let kontakt - dog går der mange timer før hun svarer. Let parkering. Diskret i stueplan. Det er hende på fotos. Hun er ingen vårhare. Heller ikke videre køn men sød og snakker en del. Privat lejlighed med soveværelse. Blow uden. Hun vil gerne nusses. Kussen var dog ikke helt glat, og det er altså lidt et turn off for mig. Så det blev mest finger. Kørte hendes klit mellem mine fingre. Hun blev ret liderlig af det. Ingen hast for mig. Jeg havde en halv time. Da jeg med den anden hånd kørte hende i kussen kunne jeg pludselig høre og mærke hvordan det sev ud af hende. På kort tid mistede hun helt kontrollen af det. Efter lang tid med det hvor jeg blev max liderlig kørte jeg pikken op i hende. Var mega tændt der så jeg holdt ikke så længe i hende stramme kusse. God oplevelse. Men det er nok sidste gang da der er andre opgaver der venter. Og nu er dette prøvet 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 192 Skrevet 2. December Jeg har også været der. Måske 1-2 år siden. Det har ikke været en gentagelse dog, da jeg fandt noget mere interessant, i nærheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 598 Skrevet 2. December Tak for en god anmeldelse. Rart med gode informationer inden et besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg