Massage-testeren 194 Skrevet 2. December Når man kigger rundt på AL ser man nogen gange tekster der er helt hen i vejret , noget som tydeligvis er Google Translated af værste skuffe. Men så er der også disse profiler som den her hvor der står i teksten pudsigt nok "Sender ikke ansigts billeder" noget jeg generelt ser som en negativ ting i nogen tilfælde hvis profilen viser flere billeder af kroppen der mange gange tydeligvis er fra flere fake billeder .. anyway teksten i denne tænker jeg , i bund og grund burde være "Red Flag!" i sig selv .. "Sender ingen ansigts billeder pga diskretion" men halvdelen af billederne er der ansigtsbillede. Er det i håb om nogen bare kun ser billederne og ikke læser teksten og bare "besøger" dem ? Linket er her igen https://annoncelight.dk/showad/444070 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1411 Skrevet 2. December Brugernavnet Palmtree har været brugt før, så lige i dette tilfælde, er der måske en særlig grund til, hun ikke sender flere billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 2. December Julius skrev, for 23 minutter siden: Brugernavnet Palmtree har været brugt før, så lige i dette tilfælde, er der måske en særlig grund til, hun ikke sender flere billeder Der er ikke pointen , pointen er personen i denne profil siger hun ikke sender ansigts foto men halvdelen af profilen er ansigts billeder :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1411 Skrevet 2. December Åhhh, det sprang jeg let og elegant over i farten. Så du kan godt have en pointe med dette, at nogen kun ser halvdelen af annoncen - som jeg gjorde med dit indlæg Massage-testeren skrev, for 33 minutter siden: Er det i håb om nogen bare kun ser billederne og ikke læser teksten og bare "besøger" dem ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haffelafparret 37 Skrevet 3. December Læste for nyligt en annonce hvor overskriften lød "Sprøjt i min fisse" Når man så læste resten af annoncen, så stod der at der kun dyrkes sikker sex.. jeg synes jeg har en krøllet hjerne og en kreativ fantasi, men den dér kunne jeg altså ikke finde en forklaring på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg