Hop til indhold

Carol vejle ?

Featured Replies

Skrevet

Har ikke været der endnu, men hvis jeg ikke kan få kontakt med Ariana i Horsens, så hopper jeg på hende idag :)

Flot ansigt, pæn mave, store silikonebryster og en lækker røv :) Svært at gå galt i byen med jo :D

Skrevet
side99 skrev, for 14 minutter siden:

Har ikke været der endnu, men hvis jeg ikke kan få kontakt med Ariana i Horsens, så hopper jeg på hende idag :)

Flot ansigt, pæn mave, store silikonebryster og en lækker røv :) Svært at gå galt i byen med jo :D

Fortæl endelig om dit besøg hvis det bliver til noget

• 2 weeks later...
Skrevet

Hende har jeg mødt i Vejle.  Og det er hende på billederne. Dog vil jeg sige på en god dag.

hun var ok. Men intet af det vi havde aftalt over sms. Blevet overholdt. Det var som om hun intet havde hørt om mine ønsker.  Så det er nok ikke hende man skriver med.  Og hun er meget dårlig til engelsk..

Bliver ikke en gentagelse fra mig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.