Bebop 9702 Skrevet 7. December Pink Peach skrev, den 5.12.2025 at 14:16: Har virkelig aldrig hørt om at folk gør det bevidst Det er ret almindeligt at kunne. Bækkenbundstræning hjælper. En del GP har jeg været ude for prøver at malke mig til at komme, når vi knalder og jeg så holder pause for ikke at komme. Fisken16 skrev, for 5 timer siden: måske det er en tendens, at det er de kraftige der har det mindste hul Jeg havde en kammerat der en gang sagde at, knoglerne/skelettet på kvinderne er faktisk ens, så er der bare forskel på hvor meget "hullet" er foret med kød og flæsk, jo kraftigere, og dermed meget til at "fylde" og dermed strammere fisse. Måske han har lidt ret Det er noget komplet sludder. Det afgørende er bindevæv og muskeltonus, som delvist er neurologisk styret. Det er ikke som et Pringles-rør, der bliver strammere af at du putter flere svampe i ... Men hvis hun træner sin bækkenbund, så har hun både kontrol over sine muskler og muskeltonus gør hende strammere. Hvis du vil se efter tegn, så tjek om hun ligner en der træner squats, for det strammer. Det er også derfor hestepiger er stramme. Det er dog et bedre råd, at du læser anmeldelser. Nogle anmeldere beskriver, at nogle GP næsten er for stramme til dem. Og omvendt kan man også læse om, at nogle GP bruger glidecreme som om de var sponsoreret af producenten, og så er det næsten ligegyldigt, hvor stram hun er til at begynde med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg