Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan sagtens uddybe jo, jeg var bare virkelig sur over besøget og gad ikke bruge mere tid på hende, men for andres skyld så skidt da

For det første spurgte jeg hvilke priser og ydelser hun tilbød. Svaret var “Evrething”… det viste sig så at hun BESTEMT ikke tilbød alt selvom jeg spurgte om det inkluderede kinks and fetishes. Ikke engang lidt klask i røven ville hun have

Det jeg så fik var ikke særligt godt. Og jeg havde bestilt en time (som kostede 2.000) så jeg regnede med at det var inkl. 2 gange som det er hos de fleste så jeg kom efter vel ca 15-20 minutter hvorefter hun tilbød massage hvilket er fint til imellem tænkte jeg. Men hun sluttede det af med et “You’re good now” efter 5ish minutter hvor hun så helt klart mente at nu var besøget slut… selvom jeg havde fået under halvdelen af den tid jeg betalte for og halvdelen af de ydelser jeg specifikt havde bedt om… men hun var så akavet og dårlig at jeg faktisk også bare gerne ville væk

Og nåå ja hun skulle lige hente noget glidecreme efter jeg havde smidt tøjet og lå i sengen, men lod døren stå åben og en anden pige gik forbi og kiggede ind. Pænt freakin akavet at ligge der splitterravende nøgen…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...