Hop til indhold
Mikey123

Miss Minna?

Recommended Posts

Hejsa

Har længe haft lyst til at besøge en moden dame og synes missminnas profil ser indbydende ud:

Www.missminna.dk

Nogen der har nylige erfaringer med hende? Jeg har ikke noget imod hun ikke er helt fast i kødet længere, men det tænder mig af, hvis hun ser alt for slidt og udbrændt ud. Jeg søger en "vennens mor" type end en decideret milf!

Ellers modtages andre forslag med kyshånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der.

Absolut anbefalelsesværdigt. Jeg havde i hvert fald en god time i hendes selskab.

Men der var også god kemi mellem os, og den slags er jo altid lidt af et "lotteri".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvornår besøgte du hende?

Og hvor pæn er hun? Læste i en anden tråd at billederne er mindst 10 år gamle og ikke passer. Er hun en pæn dame hendes alder i betragtning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har også været der for et par år siden. Et yderst gennemsnitligt BJ, som på ingen måde går over i historien. Venlig og distanceret, og lidt hurtig til at få mig ud af døren, selv om jeg havde taget en halv time. Jeg var der max 20 minutter. Det var som om, at hun havde bestemt, at seancen skulle afsluttes allerede i det franske. No small talk - og tilsvarende heller ingen gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der for et en 7-8 år siden, og hun var allerede der ældre end på billederne.. MEN havde en kanon oplevelse, hun er både fræk og nem at være sammen med. Super MILF oplevelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...