Hop til indhold

Recommended Posts

Tænker ikke jeg behøver at sætte et link ind på denne legende. 

Efter alt for mange års tøven fik jeg endelig taget mig sammen til at prøve Baleri’s orale egenskaber og hold nu op det skulle jeg have gjort for lang tid siden. Den mund og hals er jo fantastisk.

Jeg er alt andet en “hung like a horse” så normalt har kvinderne ikke problemer at komme lang ned, men har aldrig prøvet en rigtig deep throat pro før nu, og pro det er hun. Den måde hun kan bevæge svælget på er næsten for meget af det gode :-) 

En ting jeg selv puttede ind i ligningen var et rim job, for det skulle også prøves af. Jeg havde egentlig tænkt at det måske bare var lidt slik i stjernen, men her tog jeg fejl. Ok på alle fire og så blev jeg ellers tunge kneppet til den store guldmedalje. På en eller anden måde kunne hun også få munden omkring lille manden deromme fra og hold kæft det var frækt og lækkert. 
Jeg havde selvfølgelig sørget for at alt hår var fjernet og at der var tømt ud, og går man med tankerne i den retning må jeg sige at Baleris behandling er overordentligt godkendt :-) 

massage pause og så en gang langt ned i halsen til anden omgang. Sjit det gør hun altså godt. 

eneste negative var at jeg stod nede på gaden  10 minutter tidligere end planlagt, men jeg kunne simpelthen ikke holde længere og havde ikke til 3 gange, så hvorfor blive ved med at ligge og pladre løs i 10 min. Jeg fik i den grad hvad jeg kom efter. 

mere tunge i min numse i fremtiden ja tak :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...