Hop til indhold

Amy skive "NEW IN #Skive 100 % REAL!!! Super Hot 19 years !!! PETTITE RED HEAD!!!"

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/438691

Mit råd hold jer væk 

Det 100% hende på billederne og vil sige alderen nok er meget passende indenfor et par år og sys hun er en rigtig pæn pige 

Meeen er os det eneste ingen hej blir bar peget ind i værelset så kommer hånden frem for penge også blir der peget på sengen men det er nok det kedeligste sex nogensinde trods hun er rigtig pæn og lækker krop men man kan mærke hun ikk gider at være der det ska overståes så gik derfra uden at afslutte mistet selv helt lysten og hun taler ikk et pip engelsk så det er os svært at påtale så alt i alt følte jeg mig snydt og sys det var spild af penge og tid 

Skrevet

Har du overvejet at hun er tvunget ud i det. Hvis hun agere sådan, bør man ikke støtte hende, desværre - blot min holdning

• 1 month later...
Skrevet

Har besøgt hende et par gange efterhånden. Super flot pige der er mere på lidt af hvert. Fandt ud af hun er til rollespil så det skulle da prøves. I og med at hun ikke er specielt stor kan man flytte rundt med hende som man har lyst, så det er ikke kun sengen der blev brugt, og hun er helt med på det. Tænker jeg skal besøge hende igen.

Skrevet
Snake1989 skrev, for 10 timer siden:

Har besøgt hende et par gange efterhånden. Super flot pige der er mere på lidt af hvert. Fandt ud af hun er til rollespil så det skulle da prøves. I og med at hun ikke er specielt stor kan man flytte rundt med hende som man har lyst, så det er ikke kun sengen der blev brugt, og hun er helt med på det. Tænker jeg skal besøge hende igen.

Og du fik lige lyst til at oprette dig for at lave den anmeldelse ? 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.