Hop til indhold

Smukke Ella, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

En smuk fredag aften fik jeg i selskab med Ella.bliver mødt af en nydlige dame i døren jeg havde læst de gode anmeldelser om hende, og mit besøg bekræftede det.

Bestilte en 1 time hos hende Hun hvade god tid og virkede nærværende hele vejen igennem.en rigtige dejlige oplevelse.Ingen hastværk, ingen kiggen på telefonen.

God kemi energi nærvær no rush engelisk kommunikation super SEX KYS alt var bar skønt

Det er hende på billederne - en sød, smuk og meget behaglige dame.   

Damen 10/10 - mega smuk og sød!

Sex 10/10 - jeg skal besøge hende igen

Sted 10/10

pas rigtige godt på hende klart en af de bedste jeg har besøgt Hun er på min top 1 og jeg har besøgt mange damer

God  aften derude

https://annoncelight.dk/showad/439680

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet
  • Author
langhornymand skrev, for 9 timer siden:

En smuk fredag aften fik jeg i selskab med Ella.bliver mødt af en nydlige dame i døren jeg havde læst de gode anmeldelser om hende, og mit besøg bekræftede det.

Bestilte en 1 time hos hende Hun hvade god tid og virkede nærværende hele vejen igennem.en rigtige dejlige oplevelse.Ingen hastværk, ingen kiggen på telefonen.

God kemi energi nærvær no rush engelisk kommunikation super SEX KYS alt var bar skønt

Det er hende på billederne - en sød, smuk og meget behaglige dame.   

Damen 10/10 - mega smuk og sød!

Sex 10/10 - jeg skal besøge hende igen

Sted 10/10

pas rigtige godt på hende klart en af de bedste jeg har besøgt Hun er på min top 1 og jeg har besøgt mange damer

God  aften derude

https://annoncelight.dk/profile/Ellla

Skrevet

Hun ser godtnok også skøn ud :x

Hvordan er hendes bryster, er de ægte og vil hun kysses?

Skrevet
  • Author

Hun er smuk hendes bryster er dejlige sider super godt men har fået lidt hjælp( drømte hele natten om dem)<3

Hun er meget nem at kommunikere med og svarer på alt, når man skriver til hende, priser og hvad ekstra services koster 

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 3 timer siden:

Der er ingen priser.Hvad måtte du slippe?

1000kr  for 30min, hun tilbyder ikke cum on face og bliver sur hvis du spørger om det :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.