Hop til indhold

Polsk GP med top blowjob

Featured Replies

Skrevet

Jeg læste for noget tid siden om en GP fra Polen, der skulle give et verdensklasse blowjob. Hun skulle være lidt oppe i alderen, og rigtig sød og imødekommende.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden igen - hvem kan det mon være?

Skrevet

Milena er velkendt og meget værdsat af hendes fans, mig inklusiv. Der er mange beretninger om hende, f.eks.

Skrevet

Polske Ninas særlige slow blow har også mange fans (søg evt herinde). Det kunne også være hende. Hun har ikke annonce pt, men er jævnligt i landet. Om hun er ‘lidt oppe i årene’ må være op til den enkelte at vurdere. Har selv kun knaldet hende og det kan bestemt også anbefales :wub:

• 2 months later...
Skrevet

Hun er helt klart en af de bedste jeg nogensinde har prøvet. Bestilte 45 min, men da hun begyndte at sutte mig og jeg så hendes læber nede ved roden af min pik, var jeg godt klar over at jeg ikke ville holde ret længe. Hun grinede og sagde bare ”multicum” og det kunne jeg ikke tåle at høre, og lige da jeg begyndte at komme, tog hun den langt ind i munden, og suttede den helt tom, til jeg lå og spjættede. Efter 5-10 minutters pause kom vi i en 69, og ind i hendes dejlige mund, og igen helt ind i munden/halsen.—denne gang holdt jeg 5 minutter længere, lod hun den komme langt inde i munden, og blev ved til jeg lå helt stille. Jeg aner ikke hvor hun gjorde af min sperm, men kors i hytten hvor var det dog godt. 10 stjerner herfra <3

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.