Hop til indhold

Fetichisme/parafili - det grundlægges åbenbart tidliget

Featured Replies

Skrevet

Jeg sad i formiddags og skulle på skype forklare Dendrofili or vores lokale skovfoged (ja selv de bruger nymodens elektronik..)

så fandt jeg denne artikel via google - Videnskab.dk har MANGE sjove artikler - som man kan blive lidt klogere af :)

jeg har - med årsagsforklaringen in mente - stadigt svært ved at forstå HVILKEN barndomsoplevelse der giver lyst til / fantaseren om sex med træer :)

http://videnskab.dk/kultur-samfund/derfor-taender-nogle-seksuelt-pa-bae-braek-og-bher

Skrevet

jeg vil ikke spekulere nærmere over hvorfor den lokale skovfoged skulle have forklaringen på hvad dendrofili er *gg* det danner billeder på min nethind der nok ikke bør fremkaldes 6314-d434cee8ff4f9f73e6829387d9abc647.jp

Skrevet
Hold da kæft en gang ævl i den artikel

"En mand med fascination for kvindetøj er typisk vokset op et sted, hvor hans køn var truet. Han kan være vokset op i en atmosfære, hvor han ikke fik lov til at være dreng. Derfor er han angst for, at hans køn bliver udslettet.«

»Som voksen tager han kvindetøj på og udsætter sig på den måde for det værst tænkelige: at hans køn bliver destrueret. Han overvinder barndommens afmagt og passivitet, og som voksen er han aktiv i den proces, men kommer ud på den anden side og føler sig seksuelt opstemt,« siger Bo Møhl.

Jeg har fascination for kvindetøj (ialtfald undertøj). Men har også fået lov til at være dreng. Helt uforståelig. 

"Sexuelt tiltrukket af træer"
Hvad er det for noget ævl, jeg har læst mange fantasier på nettet, men aldrig denne. 

Redigeret af nylonlover

Skrevet
  • Author

Jasmin - der var under en samtale om en fælles bekendt hvis uvilje mod at skove et område fik mig til at sige at han nok var dendrofil...og så måtte jeg jo lige forklare hvad det var (og linke)

mht henførbarheden af fetischer - så tror jeg nu at han i et vist omfang har ret, og empirien indenfor hypnose synes at underbygge det,  (muligvis ikke i dit tilfælde nylonlover - det skal jeg naturligvis ikke kunne sige) - nogle gange ligger oplevelserne bare før vi selv er bevidste om dem - og det kan være meget overraskende (og nogle gange ubehageligt) at få det belyst

det gælder både fili'er og fobi'er...

Til ære for Jasmin - lige et par udvalgte træfetisch-foto :)

Skrevet

OMG ... hvor rammer den der Wulff bare lige i øjet.... brilliant

rofl.gifrofl.gifrofl.gif

Skrevet

Hvis der er mange dendrofile kvinder, må der være håb for træmænd :)

Skrevet

Hvis der er mange dendrofile kvinder, må der være håb for træmænd :)

rofl.gifrofl.gifrofl.gifrofl.gif

det er sgi god humor 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.