Hop til indhold

Julia & Hanna, Odense, 2 piger 600

Featured Replies

Skrevet

Long time reader, first time reviewer..

To piger for 600? Jeg har set annoncerne nogle gange, og tænkt at det var for godt til at være sandt men nysgerrigheden vandt til sidst.

Det var med:

https://annoncelight.dk/showad/413818

og 

https://annoncelight.dk/showad/354323

Var det så for godt til at være sandt? Tjah, det viste sig i hvert fald at prisen kun indeholdt blow. De var hurtige til at fortæller for 200 ekstra til dem hver, kunne vi også kneppe. Det er vel i og for sig også billigt nok, men ikke lige i mit budget denne dag.

Der blev brugt lidt rigeligt hånd, men til gengæld var blow uden gummi, og jeg fik også lidt spansk. Hanna var lidt større og ældre en billederne, men til gengæld meget villig. Julia lignede meget sine billeder og var rigtig lækker, men ikke meget berøringsvillig.

Kan de anbefales? Ja det synes jeg faktisk. Lidt en streg i regningen ikke at kneppe, men det var sgu meget frækt med to munde på min pik. Har man prøvet to piger før, er jeg ikke sikker på at det er interessant - men hvis ikke, er det en billig måde at få det prøvet af. Jeg tror faktisk jeg skal forbi igen.

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet

Tak for anmeldelsen! Det lyder da lækkert. Var de fokuserede, hvis man kan sige det? Jeg prøvede to thai'er engang, og de kværnede løs på thai og fniste. Det fandt jeg ikke særligt ophidsende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.