Hop til indhold

Thai sizequeens øst for storebælt

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne starte en tråd om de thaikvinder som kan anbefales til en gensidig fornøjelig hyrdetime til trods for at man er stort udrustet. 

Mange thaikvinder er fra naturens side udstyret med ret små fisser og hvis man som jeg foretrækker at en fuldpakke er til begges fornøjelse, synes jeg det vil være en god ide at vi herunder (og i PM hvis diskretion foretrækkes) kan dele vores oplevelser med disse kvinder.

Jeg har selv mødt måske en håndfuld thaipiger der kan siges at være i den kategori, men nogle er desværre stoppet igen eller ikke aktive pt. Andre kan jeg af diskretionshensyn ikke sige noget offentligt om.

Men jeg vil lægge for med Linda som pt. er i Nørre Alslev på falster. 

https://annoncelight.dk/showad/425175

Linda er thai og taler også lidt svensk.

Hun er en “almindelig” køn og slank kvinde omkring de 40 og dertil meget imødekommende og så er hun i den grad med på at blive fyldt ud både i det ene og det andet hul.

Det er dejligt at mærke når ens udrustning ikke vækker ubehag eller angst men derimod nysgerrighed og ægte liderlighed.

Jeg havde en god time med Linda “med det hele” - tiden blev ikke spildt på massage, så aner ikke hvordan det evt. er.

Havde Nørre Alslev ligget lidt tættere på alfarvej var jeg helt sikkert blevet stamkunde der.

Prisen er i øvrigt helt standard.

Skrevet

Tak for at dele info om Linda. Hende vil jeg glæde mig til at besøge snarest. 

Jenny I Taastrup er generelt glad for at se en større dolk. Har jeg i hvert fald opfattelsen af. Hun har dog også en tendens til at rose alt muligt, men fræk er hun. ;)

Skrevet
  • Author

Jeg ved ikke hvorfor, men hende er jeg aldrig rigtig nået til. Måske på et tidspunkt. Det er ærgerligt, for jeg har faktisk mødt nogle andre kvinder i samme kategori men ingen af dem er tilsyneladende aktive pt. 

Og dog .. Ying i næstved er altid et besøg værd. Hun frabeder sig generelt anmeldelser, men jeg vil dog driste mig til bare at skrive at hun ikke er en kostfornægter.

Skrevet
NielsKim skrev, for 5 timer siden:

men jeg vil dog driste mig til bare at skrive at hun ikke er en kostfornægter.

Så giver det mening hvorfor der er skrevet så lidt om hende i lang tid. 
Godt at høre hvis hun selv kan tænde på lidt over gns. ;)

Skrevet
NielsKim skrev, den 28.11.2025 at 10:51:

Men jeg vil lægge for med Linda som pt. er i Nørre Alslev på falster. 

Jeg kan se at du er glad for Tina samme sted, som du skriver i en anden tråd. 
Hvem af de to, Linda og Tina, vil du give din største anbefaling? 

Skrevet
  • Author

For det første er det ikke samme sted. Stedet jeg mødte Linda er tæt på motorvejsafkørslen og noget tank væsen. Det er et fint sted der ligger godt og der er gode værelser. 

Stedet hvor Tina er er (langt) ude på Lars tyndskids marker. Imellem stuen og hyggerummet er kun et forhæng. Det skal man kunne arbejde med. 

Pigerne er sammenlignelige af ydre - ikke øverste hylde men bestemt fuckable. Jeg vil tro at Linda er mindst 10 år ældre. Hun tager den også i røven hvilket Tina ikke gør. Det giver bestemt lige det sidste i min bog. 

Skrevet
NielsKim skrev, for 13 minutter siden:

For det første er det ikke samme sted. Stedet jeg mødte Linda er tæt på motorvejsafkørslen og noget tank væsen. Det er et fint sted der ligger godt og der er gode værelser. 

Beklager, det var en ren antagelse fra min side.  
Tak for at dele forskellen på dem. Alderen rører mig intet. Jeg foretrækker nok mere et hyggeligt sted (Linda) at være og en indlevende pige (sikkert begge).

Skrevet
  • Author

Jeg ved ikke hvem jeg skal anbefale. Kan godt li at prøve nyt. Begge piger opførte sig nærmest som om vi var kærester. 

Skrevet
NielsKim skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ved ikke hvem jeg skal anbefale. Kan godt li at prøve nyt. Begge piger opførte sig nærmest som om vi var kærester. 

Det er da bestemt ikke den værste opførsel man kan blive mødt af. :rolleyes:

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.