Hop til indhold

Anmeldelser "kategori"

Featured Replies

Skrevet

Jeg er i tvivl om hvordan man kan lave en tråd hvor man anmelder en bestemt kategori af piger. Jeg påskønner mit eroguide medlemskab og vil helst ikke suspenderes af en af de admins som virker som om han uddeler straf for selv de mindste og nogle gange helt uforståelige forseelser.

Overskriften er "Sizequeens på sjælland" , og er sådan set en sammenfatning af de kvinder som jeg selv ved nyder veludrustede kunder og også et sted hvor andre kan bidrage med anmeldelser af glædespiger i samme kategori. Tror i at det er tilladt at lave en tråd med den overskrift , også efter at der er lavet de der nye regler om at pigens navn skal fremgå af overskriften .. ?

Skrevet

Jeg er ikke i tvivl hvad du mener med den overskrift,  det er andre nok heller ikke.

I min bog lyder det som en sigende selvforklarende overskrift, der er dækkende for hele indholdet.

God weekend! 

:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.