Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/397749

Var forbi Line forleden, der var lidt udfordringer med kontrakten. Men fik aftalt tid og sted. Og kom til frisk GP , fik hendes " tilbud " og det var godt.

Hold da op en deepthoeat hun kunne lave. Med Hold langt nede i halsen. Der gik ik lang tid før jeg ik kunne holde mig tilbage.

Efter en kort pause så måtte jeg se på den anal indbydende røv , engang massage på den og hun vil mærke mig.

Først i no 1 og Efter lidt bare put den i no 2. Som sagt som gjort. Det var lige som jeg håbet på .

Efter noget hygge der blev et hurtigt vaske lille mand og en blow/ face fuck blev afslutning på en dejlig tur. Damn det var længe siden man har haft sådan en tur. Kommer gerne igen.

Redigeret af hamdenlille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende. Kan kun tilslutte mig (hamdenlille), hendes beskrivelse er spot on en moden frodig kvinde der gør sit bedste for at du får et godt besøg og yder det hun tilbyder til ug i mine øjne. Ved godt jeg er ny men skal jo starte et sted med at deltage på dette forum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Træmand skrev, for 19 timer siden:

Hun tilbyder også anal uden kondom. Så har man en lille drøm om en anal creampie, tager hun det uden problemer.

Hvor læser du hun tilbyder anal uden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NordjyskeTrold skrev, for 6 timer siden:

Hvordan kom du/i i kontakt med hende? 
har sendt en mail som hun skriver man skal men ingen svar tilbage..??

Hvis hun ikke er på. Så kan det godt gå noget tid inden hun svarer igen. Det rang jeg os ind i,  men hun skrev så tilbage igen efter nogle dage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...