Hop til indhold

Advarsel, Eliza i Kolding, dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/443639

Så har jeg taget en for holdet her til aften. Og hold jer langt væk.

Pigen man møder er måske hende på billederne. Hun virke ok sød fra starten. Jeg bestiller 30 min med GFE. Betaling og jeg tager et hurtigt bad. Så Ind til Eliza, men imens jeg var i badet, har hun åbenbart transformeret sig til et køleskab.

Total uengageret og kold attitude. Jeg ved ikke helt om hun overhovedet forstod hvad GFE betød. Jeg kunne ligeså godt have kysset en mursten. Nu skulle kondomet på, og så fik jeg et BJ som gjorde ondt, og den lille gejst jeg havde, var nu ved at fortage sig. Jeg tænker bare på at gøre det færdig i missionær stilling. Men hun vred sig i smerte da jeg trængte ind, jeg er helt almindelig størrelse.

Nu kunne jeg ikke holde gejsten længere. Der var kun en mulighed: tilbagetog.  Jeg trak kondomet af unden at have fået afsluttet. Tog mit gode tøj og gik. 
Jeg forstår simpelthen ikke hvad sådanne piger vil i denne branche.

gentagelse: nej aldrig!!!

God aften til jer alle derude.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.