Spermklar 95 Skrevet 27. November Var et smut forbi AMMY i nr Åby i går til 90 min med hende her https://annoncelight.dk/showad/375307 AMMY er ny i Jylland jeg har ikke kunne finde noget på EG om hende i Jylland jeg valgt at tá en for holdet…nogen skal jo starte, jeg var hos hende i 90 min hun gir den satme gas,hun ligner billederne rigtig lækker krop og bryster mums vi kom næsten hele vejen rundt sted 9-10 pigen 8-10 service 9-10 kommer jeg igen,ja jeg kommer meget gerne igen på de bryster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 28 Skrevet 27. November Tak for anmeldelsen @Spermklar ! Hun ser da også bare mega lækker ud Hvad indgik i de 90 min, som er længere, end de annoncerer med? Du skriver hele vejen rundt, men betyder det først en pirrende massage eller B2B? Bj uden og sex med? Det lyder SKØNT. Måske man skulle have sig en god "jule-omgang" hos hende P.S. Det må være hårdt, at skulle tage en for holdet denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 95 Skrevet 27. November Det kommer ingen detaljer om hvad de 90 min blev brugt på skriv og spørg hvad pigen tilbyde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 28 Skrevet 27. November Okay, okay … havde bare håbet på lidt mere åbenhed. Men vi er jo alle forskellige.. Godt, at du havde 90 dejlige minutter med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forfjamsket 9 Skrevet 28. November Det bliver svært og vælge mellem hende og Meena udfra dine anmeldelser af begge, ender med man nok må ta' begge to, hvis de da er da stadigvæk når jeg skal forbi til Januar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg