Hop til indhold

Recommended Posts

Mr_Thai_Lover skrev, for 18 timer siden:

Der er nogle opdaterede anmeldelser nedderst i denne:

De to piger der er aktive i annoncen er ikke den fra den anmeldelse så det er mere en generel anmeldelse @Martin1963 vil få. 

Jeg har mødt pigerne i en anden sammenhæng, ikke intimt, og de begge både søde og sexede og er som på foto. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, 1 time siden:

De to piger der er aktive i annoncen er ikke den fra den anmeldelse så det er mere en generel anmeldelse @Martin1963 vil få. 

Jeg har mødt pigerne i en anden sammenhæng, ikke intimt, og de begge både søde og sexede og er som på foto. 

Og det er dem som er i Vallensbæk i øjeblikket eller ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 2 minutter siden:

Og det er dem som er i Vallensbæk i øjeblikket eller ???

Som jeg opfatter det, ret mig @Lars40 om jeg tager fejl, er Chaba mutter på stedet med skiftende medhjælp, herunder også skiftende med Slangerup. Mit seneste besøg er vel en 4-5 måneder siden, så præcist hvem der er der ved jeg ikke. Men servicen har altid været OK, omend jeg har indtryk af at Chaba helst overlader "det grove" til en medhjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nightwish skrev, for 31 minutter siden:

Som jeg opfatter det, ret mig @Lars40 om jeg tager fejl, er Chaba mutter på stedet med skiftende medhjælp, herunder også skiftende med Slangerup. Mit seneste besøg er vel en 4-5 måneder siden, så præcist hvem der er der ved jeg ikke. Men servicen har altid været OK, omend jeg har indtryk af at Chaba helst overlader "det grove" til en medhjælp.

Pigen på billedet hvor du kun ser læber og kavalergang er Mutter, hun er der sjældent, hun har også Slangerup ja. Når hun arbejder gør hun sjældent det grove. 

De to andre er dem du ser der nu og de har ikke været der så længe, så har nok været nogle andre der da du var der sidst, Sofia med egen annonce har du måske mødt sidste gang hun har været der over et par omgange det seneste år 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 5 minutter siden:

Når hun arbejder gør hun sjældent det grove. 

Til gengæld, giver hun en sublim ægte massage

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var ude hos dem i dag og fik en meget kompetent massage af en supersød kvinde på 50 år.

På vej ud mødte jeg en virkelig smuk og slank pige, som snakkede dansk. Hun kunne godt være pigen på de første 5 billeder i annoncen. Er der nogen der ved hvem det er?

Så vil jeg i hvert fald prøve at booke hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dragondog skrev, for 13 timer siden:

Jeg var ude hos dem i dag og fik en meget kompetent massage af en supersød kvinde på 50 år.

På vej ud mødte jeg en virkelig smuk og slank pige, som snakkede dansk. Hun kunne godt være pigen på de første 5 billeder i annoncen. Er der nogen der ved hvem det er?

Så vil jeg i hvert fald prøve at booke hende!

Pigen du mødte på vej ud er hende der hedder Nicha i annoncen. Hun taler dansk. Hende kan du roligt booke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...