Hop til indhold

nogen der kan huske den gamle tlf. med drejeskive

Featured Replies

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg det.

Kan Du huske da der var partsnummer og central ???

the rider

Skrevet

Er du sindssyg nogle gigantiske..... øreringe hun har :) 

Skrevet
  • Author

Selvfølgelig kan jeg det.

Kan Du huske da der var partsnummer og central ???

the rider

nej det har jeg aldrig prøvet

Skrevet

Er hende i midten så den person man ringer op til for at få samtalen stillet videre ? :D

Skrevet

f.eks lotte 69

Øv jeg husker kun Maren 06

Skrevet

Øv jeg husker kun Maren 06

Maren 06. Vælter rundt af grin.

Skrevet

Det allerførste jeg så og tænke aiii er hendes tlf var pakket ind i plastik, men så zoomede jeg og så at telefonen jo havde et rigtigt fint mønster. Det må da være en dyr designer tlf. Mon ik den har været dyr. Sys også hendes gardiner og hendes rene vinduer er fine.

Eftertanke. Hvis jeg havde sådan en fin tlf ville jeg nu have sørget for sikkerheds hasp på vinduet( som sailor var så opmærksom at se manglede). :) :)

Skrevet

Bemærk at på det indsatte billede i billedet, som er taget fra samme vinkel og samme sted, har hun en hvid telefon  :D

Skrevet

Bemærk at på det indsatte billede i billedet, som er taget fra samme vinkel og samme sted, har hun en hvid telefon  :D

Bemærker lige nu at billedet er det samme, men drejeskivetelefonen er indsat - ellers er der vist ikke andre ændringer i billedet udover at hendes overarme er forsvundet ......  :roll:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.