Swappie 88 Skrevet 26. November Så har jeg været en tur i Bøvlingbjerg https://annoncelight.dk/showad/402114 Jasmin er anmeldt herinde før, og alt er rigtigt. Billederne af hende passer, og hun er smuk dame. Jeg valgte ikke den fulde pakke, men B2b med blow, og det var super dejligt. Hendes fordele er dejlige og blev brugt godt. Massagen var også rigtig god Hun har fået ny veninde som snart må prøves.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roccos 23 Skrevet 27. November Hvordan er stedet? Er det nogenlunde diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 88 Skrevet 27. November I udkanten af byen ud mod “hovedvejen” Parkering bag huset Diskret for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2597 Skrevet 3. December (edited) Skriv din egen tråd eller opdater en, der handler om det du efterlyser, istedet for at afspore andre tråde! W.jyden1970 skrev, for 8 timer siden: Hej Nogen der ved hvor Nook er taget hen .. Redigeret 3. December af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg