Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte denne pige Da hun var i Aalborg for flere dage siden.Min oplevelse var dårlig og skuffende.Min anmeldelse blev slettet på grund af min egen fejl, da jeg ikke overholdt forummets politikker og regler. Jeg kontaktede moderatoren, Stabler, om det, og han fortalte mig, at der ikke var noget problem med selve anmeldelsen, men snarere en overtrædelse af forummets politikker. En anden anmeldte mig og modtog en advarsel. Jeg vil fortsætte med at skrive anmeldelser, både positive og negative, selvom jeg bliver udelukket fra forummet.Med min hilsen til alle dem, der tænker godt om andre.

https://annoncelight.dk/showad/442293

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi hun ikke overholdt servicen, betalte jeg 1100 kroner på syv minutter og gik hurtigt. Aftalen skulle have været på en time, men jeg gik hurtigt, fordi servicen var dårlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For det første, manglen på velkomst og ligegyldighed i alt. Jeg bad om kys med tungen, og jeg fik dem ikke.Jeg følte, at hun aldrig var glad, jeg ved ikke hvorfor, men hendes ansigt smilede aldrig.Kort sagt, oplevelsen var meget dårlig. Jeg ved ikke hvorfor, men du kan prøve, hvis du vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TMX skrev, for 9 timer siden:

betalte jeg 1100 kroner

TMX skrev, for 9 timer siden:

Aftalen skulle have været på en time,

TMX skrev, for 6 timer siden:

Jeg bad om kys med tungen, og jeg fik dem ikke.

Du forventer 1 time med tunge kys, når jeg læser annoncen så står der at en time kost 1500kr

"60 min: 1500 DKK (200 euro)"

Og kys koster 200kr ekstra og bemærk at der IKKE står tunge kys!

"Kissing: 200 DKK (28 euro)"

Altså ville du skulle have betalt 1700kr for en time med kys, IKKE med tunge kys med mindre at det er aftalt med pigen.

Så hvis du ikke har aftalt en speciel pris og aftale om tunge kys med hende, så er det dig der ikke har forstået hvad det er du har lavet en aftale om. 

TMX skrev, for 6 timer siden:

Jeg bad om kys med tungen, og jeg fik dem ikke.Jeg følte, at hun aldrig var glad, jeg ved ikke hvorfor, men hendes ansigt smilede aldrig.

Er det fordi at du KRÆVER kys med tungen,  som pigen måske ikke tilbyder og som du nok heller IKKE har betalt for,  at pigen ikke er glad????

I så fald kan jeg godt forstå at mange GP ikke ønsker besøg af mænd med Arabisk og muslimske baggrund. 

Er der sket en misforståelse af hvad der er aftalt, på grund af sprog vanskeligheder? 

Du taler Arabisk og hun muligvis rumænsk og med Google translate  kan der meget vel være sket en fejl i oversætten. 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde selv en fin oplevelse med Dana som jeg skriver i denne tråd: 

Dog var det som om der var en slags mur jeg lige måtte træde igennem før kemien mellem os kunne "blomstre".

Kan forstå at ikke alle har haft samme oplevelse.

Til det kan jeg kun sige at kemi nok betyder en del for at få en god oplevelse med hende. Enten så er det godt, eller også er det skidt. Ikke noget midt imellem. Så det er self. lidt et gamble at tage et besøg (men er det ikke altid det?).

Del dette indlæg

Link til indlæg
HejsaMedDig skrev, den 7.12.2025 at 14:32:

Dog var det som om der var en slags mur jeg lige måtte træde igennem før kemien mellem os kunne "blomstre".

Hvor lang tid købte du og hvor meget af denne skulle du bruge på at bryde gennem muren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...