Hop til indhold

tulle pigen 88, Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Hun er oplevelsen værd. Sød og naturlig kvinde i sin bedste alder. Og en frækkert i sengen. Bedste blowjob til dato. Kan mærke hun nyder det hun laver.

Skrevet
Frankie38xl skrev, for 4 timer siden:

Er det tulle der var i østervrå

Det tror jeg ikke, for der står i annoncen at hun ikke tilbyder anal. Og Tulle fra Østervrå kunne ihvertfald tage fra analt

Skrevet

Tullepigen er helt i særklasse, dejlig tryg atmosfære kærestesorg i absolut   dejlig den vådeste fisse følsom og hun får ægte orgasmer ikke noget fake der 

og fik da lige pikken suttet ren bagefter  har fornemmelsen af at hun er vil med min pik SF 

• 1 month later...
Skrevet

Hun er en dejlig pige Diana. 
Jeg har besøgt hende nogen gange og vil sige det kan varmt anbefales. Hun giver den bedst service man kan ønske sig når man er liderlig. Hun nyder hvert et stød. Det kan man høre og mærke når hun squirter på en når man tager hende hårdt. Hun er dejlig og må besøges hvis man ikke har besøgt hende. 
Hun er skøn og knep for hun er med. Hun ligger ikke bare og holder øje med tiden. Dejligt afslappet atmosfære at være i når man besøger Diana ingen stress. Hun giver det bedste blowjobs man kan ønske sig.

Skrevet

To af de positive anmeldelser i tråden er oprettet samme dag som anmeldelserne og af den grund er jeg ude til der er kommet mere troværdige anmeldelser…

Skrevet

Har besøgt tulle en del gange, synes ikke billederne på tulle88 ligner hende. 

Redigeret af thaijyden

Skrevet

mener hun og hends partner også tilbyder dominans  lege de kalder sig så Herren og Domina  ret spnden konsepet vil   jeg sige der er ikke mange par  der tilbyder sig og slet ikke endne for Sm  Dominans  lege nogen der har oplevet dem  så skirv om det 

Skrevet
thaijyden skrev, for 4 timer siden:

Har besøgt tulle en del gange, synes ikke billederne på tulle88 ligner hende. 

Tulle er en anden og bor i Østervrå. Hende her bor vist i Sindal 

Skrevet

Tulle bor ikke i østervrå mere, nævner ikke by herinde da hun ikke selv nævner det i annoncen. Det er dog noget tid siden hun har haft annonce på annoncelight 

• 2 weeks later...
Skrevet
grå skrev, den 28.1.2026 at 12:03:

mener hun og hends partner også tilbyder dominans  lege de kalder sig så Herren og Domina  ret spnden konsepet vil   jeg sige der er ikke mange par  der tilbyder sig og slet ikke endne for Sm  Dominans  lege nogen der har oplevet dem  så skirv om det 

Nej tilbyder heller ikke dominans med en partner… jeg er bare mig selv… 

• 1 month later...
Skrevet

Hun annoncerer, men når man forsøger at booke tid bliver man kørt rundt i manegen, og det bliver aldrig til noget seriøst. Det tyder på en sørgelig sjæl der blot ønsker opmærksomhed.

Undgå at spilde jeres tid gutter

Redigeret af Ungkniv

Skrevet
Ungkniv skrev, den 5.4.2026 at 07:59:

Hun annoncerer, men når man forsøger at booke tid bliver man kørt rundt i manegen, og det bliver aldrig til noget seriøst. Det tyder på en sørgelig sjæl der blot ønsker opmærksomhed.

Hej jeg er oprigtigt ked af at du har haft denne oplevelse.. men jeg kan jo desværre ikke trylle og når jeg ikk har flere tider at give af er det jo ikk ligefrem så nemt… men igen man kan jo heller ikke forvente at man kommer til med det samme… og igen har skrevet i min annonce at jeg svarer på beskeder og mails når jeg har mulighed for det…

Skrevet
Ungkniv skrev, den 5.4.2026 at 07:59:

Hej jeg er virkelig ked af at du har fået den oplevelse, men jeg kan desværre ikke trylle tider frem…. Og som jeg skrev til dig havde jeg ikk sovet fra torsdag til fredag og igen fra fredag til lørdag så det er vel meget normalt at man så falder i søvn… men skal jeg også advare alle når jeg bliver booket og manden ikk møder op? Nej tænker jeg ikk jeg skal…. Men du kunne jo have skrevet ordentligt i stedet for at piske en stemining op…

Skrevet
misshorny88 skrev, den 10.4.2026 at 05:14:

Hej jeg er virkelig ked af at du har fået den oplevelse, men jeg kan desværre ikke trylle tider frem…. Og som jeg skrev til dig havde jeg ikk sovet fra torsdag til fredag og igen fra fredag til lørdag så det er vel meget normalt at man så falder i søvn… men skal jeg også advare alle når jeg bliver booket og manden ikk møder op? Nej tænker jeg ikk jeg skal…. Men du kunne jo have skrevet ordentligt i stedet for at piske en stemining op…

Jeg kan ikke lige genkende det du skriver. Jeg tror du forveksler mig med en anden.

Skrevet

Så må du jo uddybe for det har ikke været min mening at kører nogen rundt i magnen… du skal være mere end velkommen til at tage kontakt og vi finder en løsning… for så som sagt jeg er kun et menneske og alle kan lave fejl og det må jeg jo have gjort her sorry…

Skrevet

Men kan lige så godt være ærlig…

Mænd der virker truende eller som ikk kan tiltale en kvinde ordentligt spilder jeg ikk tid på… jeg har været udsat for det meste efterhånden og må sige jeg finder mig ikk i det og slet ikke når en mand booker en tid og så møder op for at gennembanke mig… må sige jeg ved helt ærligt ikk hvad det er for en holdning at have… så jeg må sige jeg svarer så hurtigt jeg kan på beskeder og mails og virker man truende for man intet svar…

Skrevet
misshorny88 skrev, for 12 timer siden:

Men kan lige så godt være ærlig…

Mænd der virker truende eller som ikk kan tiltale en kvinde ordentligt spilder jeg ikk tid på… jeg har været udsat for det meste efterhånden og må sige jeg finder mig ikk i det og slet ikke når en mand booker en tid og så møder op for at gennembanke mig… må sige jeg ved helt ærligt ikk hvad det er for en holdning at have… så jeg må sige jeg svarer så hurtigt jeg kan på beskeder og mails og virker man truende for man intet svar…

Jeg kan ikke genkende det du skriver. Jeg er ked af at du har haft dårlige oplevelser.

Skrevet

Okay men du er mere end velkommen til at kontakte mig via mail el sms så finder vi en løsning på det…

Skrevet
misshorny88 skrev, for 2 timer siden:

Okay men du er mere end velkommen til at kontakte mig via mail el sms så finder vi en løsning på det…

Skriv en PB her.

Jeg melder gerne tilbage hertil hvis hun fuldfører en aftale 😂

Redigeret af Ungkniv

Skrevet
Ungkniv skrev, for 3 timer siden:

Skriv en PB her.

Jeg melder gerne tilbage hertil hvis hun fuldfører en aftale 😂

Jeg ved hun fuldfører hvis man booker hende. Og behandler man hende som en kvinde vil behandles. Får man det bedste sex man kan ønske sig. Hun er god på alle måder og rigtig skøn at kneppe. Det ikke fake når hun siger hun får orgasme som så mange andre gør. Hun nyder hver et stød man giver hende. Og hvis man er god og får hende til at komme sutter hun dig stiv igen og rider dig af 😁

God dag til alle liderlig han dyr se og booke hende det vil i ikke fortryde. Jeg ved i vil give mig ret når i har prøvet hende

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.