Gbcr 181 Skrevet 25. November, 2025 (edited) er der nogen der har besøgt hende eller kan fortælle om det er et forsøg værd på for hånd tak https://annoncelight.dk/showad/441984 Redigeret 26. November, 2025 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blok4a 3 Skrevet 26. November, 2025 Hun er oplevelsen værd. Sød og naturlig kvinde i sin bedste alder. Og en frækkert i sengen. Bedste blowjob til dato. Kan mærke hun nyder det hun laver. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 121 Skrevet 1. December, 2025 Er det tulle der var i østervrå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 56 Skrevet 1. December, 2025 Frankie38xl skrev, for 4 timer siden: Er det tulle der var i østervrå Det tror jeg ikke, for der står i annoncen at hun ikke tilbyder anal. Og Tulle fra Østervrå kunne ihvertfald tage fra analt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luthor 4 Skrevet 2. December, 2025 Tullepigen er helt i særklasse, dejlig tryg atmosfære kærestesorg i absolut dejlig den vådeste fisse følsom og hun får ægte orgasmer ikke noget fake der og fik da lige pikken suttet ren bagefter har fornemmelsen af at hun er vil med min pik SF 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gok amok 1 Skrevet 24. Januar Hun er en dejlig pige Diana. Jeg har besøgt hende nogen gange og vil sige det kan varmt anbefales. Hun giver den bedst service man kan ønske sig når man er liderlig. Hun nyder hvert et stød. Det kan man høre og mærke når hun squirter på en når man tager hende hårdt. Hun er dejlig og må besøges hvis man ikke har besøgt hende. Hun er skøn og knep for hun er med. Hun ligger ikke bare og holder øje med tiden. Dejligt afslappet atmosfære at være i når man besøger Diana ingen stress. Hun giver det bedste blowjobs man kan ønske sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 28. Januar Synes det er lidt uklart om det er den legendariske Tulle fra Østervrå. Den denne annonce henviser hun til 441984 https://annoncelight.dk/showad/445206 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 28. Januar To af de positive anmeldelser i tråden er oprettet samme dag som anmeldelserne og af den grund er jeg ude til der er kommet mere troværdige anmeldelser… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaijyden 3 Skrevet 28. Januar (edited) Har besøgt tulle en del gange, synes ikke billederne på tulle88 ligner hende. Redigeret 28. Januar af thaijyden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 28. Januar mener hun og hends partner også tilbyder dominans lege de kalder sig så Herren og Domina ret spnden konsepet vil jeg sige der er ikke mange par der tilbyder sig og slet ikke endne for Sm Dominans lege nogen der har oplevet dem så skirv om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 28. Januar thaijyden skrev, for 4 timer siden: Har besøgt tulle en del gange, synes ikke billederne på tulle88 ligner hende. Tulle er en anden og bor i Østervrå. Hende her bor vist i Sindal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaijyden 3 Skrevet 28. Januar Tulle bor ikke i østervrå mere, nævner ikke by herinde da hun ikke selv nævner det i annoncen. Det er dog noget tid siden hun har haft annonce på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg