Hop til indhold
Gbcr

tulle pigen 88, Nordjylland

Recommended Posts

Hun er oplevelsen værd. Sød og naturlig kvinde i sin bedste alder. Og en frækkert i sengen. Bedste blowjob til dato. Kan mærke hun nyder det hun laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 4 timer siden:

Er det tulle der var i østervrå

Det tror jeg ikke, for der står i annoncen at hun ikke tilbyder anal. Og Tulle fra Østervrå kunne ihvertfald tage fra analt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tullepigen er helt i særklasse, dejlig tryg atmosfære kærestesorg i absolut   dejlig den vådeste fisse følsom og hun får ægte orgasmer ikke noget fake der 

og fik da lige pikken suttet ren bagefter  har fornemmelsen af at hun er vil med min pik SF 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en dejlig pige Diana. 
Jeg har besøgt hende nogen gange og vil sige det kan varmt anbefales. Hun giver den bedst service man kan ønske sig når man er liderlig. Hun nyder hvert et stød. Det kan man høre og mærke når hun squirter på en når man tager hende hårdt. Hun er dejlig og må besøges hvis man ikke har besøgt hende. 
Hun er skøn og knep for hun er med. Hun ligger ikke bare og holder øje med tiden. Dejligt afslappet atmosfære at være i når man besøger Diana ingen stress. Hun giver det bedste blowjobs man kan ønske sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

To af de positive anmeldelser i tråden er oprettet samme dag som anmeldelserne og af den grund er jeg ude til der er kommet mere troværdige anmeldelser…

Del dette indlæg

Link til indlæg

mener hun og hends partner også tilbyder dominans  lege de kalder sig så Herren og Domina  ret spnden konsepet vil   jeg sige der er ikke mange par  der tilbyder sig og slet ikke endne for Sm  Dominans  lege nogen der har oplevet dem  så skirv om det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
thaijyden skrev, for 4 timer siden:

Har besøgt tulle en del gange, synes ikke billederne på tulle88 ligner hende. 

Tulle er en anden og bor i Østervrå. Hende her bor vist i Sindal 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tulle bor ikke i østervrå mere, nævner ikke by herinde da hun ikke selv nævner det i annoncen. Det er dog noget tid siden hun har haft annonce på annoncelight 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...