Hop til indhold

vild kvinde

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter en, der kan gå dybt og er vild. Kan du anbefale nogen? Jeg har været sammen med en kvinde før, og det gik fantastisk, men jeg vil gerne prøve en ny.

Skrevet

Umiddelbart ville jeg tro, at du er troll, men vi lader tvivlen komme dig til gode.

Prøv evt. læse anmeldelser fra det sidste halve år igennem. Der finder du nok noget, du kan bruge.

Alternativt er der Kateryna Sadurska. Men jeg ved ikke, om hun er på markedet.

Og tillykke med debuten! Det er aldrig for sent at komme i gang med sex.

Redigeret af TheSilentLandpost
Stavefejl

Skrevet
  • Author
TheSilentLandpost skrev, for 9 minutter siden:

Umiddelbart ville jeg tro, at du er troll, men vi lader tvivlen komme dig til gode.

Prøv evt. læse anmeldelser fra det sidste halve år igennem. Der finder du nok noget, du kan bruge.

Alternativt er der Kateryna Sadurska. Men jeg ved ikke, om hun er på markedet.

Og tillykke med debuten! Det er aldrig for sent at komme i gang med sex.

Du behøver ikke være ubehagelig. Jeg er lige flyttet tilbage til Danmark og er ny­skilt. Jeg ville egentlig ikke skrive her på eroguide, fordi jeg har set, at folk kan være ubehagelige, men jeg valgte alligevel at give det en chance.

Findes der et link til hende?

Skrevet

Prøv Micha hos seduction eller Milley fra Pussy galore.

Lad os endelige vide hvad du synes… 

Redigeret af Cookiedick

Skrevet
  • Author
locosueco skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været hos hende. Hun er den første, jeg var sammen med efter min skilsmisse, og jeg kan bare sige, at hun er 10/10 service-minded. Jeg kan stærkt anbefale hendeHun er meget nem at kommunikere med, hun er virkelig sjov, og hun giver 100 % af sig selv.Man føler sig velkommen hjemme hos hende. Jeg lod hende tage kontrollen, og hun ved, hvad hun laver  hun er vild.Jeg vil helt sikkert besøge hende igen.

Men jeg vil gerne prøve et par stykker mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.