Hop til indhold

Sheila, Sengeløse

Featured Replies

Skrevet

Der er jo desesværre ikke så mange billeder af Sheila på hjemmesiden , https://sengeløse-secret.dk/ , men tog chancen og fik en aftale med hende , og kan kun sige at det var godt jeg gjorde det , hun er en flot pige fra mellemøsten JA TAK. Jeg brugte en halv time med hende og er ked af jeg ikke havde tid til mere for hun er en dygtig pige frisk og fræk og med en fisse der indbyder til at blive slikket

https://sengeløse-secret.dk/pigerne/sheila

Redigeret af Stapler
Overskrift

Skrevet

Kan kun give dig ret en skøn piger jeg havde en trekant med hende og Molly wow siger jeg bare

Skrevet

Jeg besøgte hende for et par år siden, da hun var aktiv hos Seductiongirls. Jeg havde en rigtig god oplevelse, men hun blev smidt ud derfra af en eller anden grund. Hun har også arbejdet i et stykke tid hos Citygirls, men igen, hun måtte ikke komme der længere.

Jeg talte med hende privat, og hun virkede lidt sindssyg, kunne ikke føre en klar samtale og virkede meget syg. Hun tilbød endda sex uden kondom, og mine alarmklokker ringede. Jeg er ikke sikker på, om folk har besøgt hende for nylig, men for mig kan det være en grund til, at hun ikke må komme ind på danske bordeller.

Måske tager jeg fejl. Selvom jeg er fristet til at besøge hende, er der noget indeni, der advarer mig mod at lade være. Måske kan andre dele deres oplevelser?:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.