Hop til indhold

Clara Frost i København. Smuk og dejlig

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/417011

Besøgte Clara Frost på en frostklar dag for nylig til en times sex og samvær. Kontakt på sms gik fint, og det var super nemt at lave aftalen. Dejligt sted, dog med et ret lille bad, og der blev budt på en tår at drikke. Vi fik afklaret aftalen, og ingen stress i forhold til at få afleveret kontanter.

Jeg er virkelig betaget af hvor smuk hun ser ud, og det gjorde mig temmelig befippet da jeg mødte hende i døren. Nogen har nævnt hendes drøjde i andre tråde om hende, og hun er også selv lidt utilfreds med at have taget ufrivilligt på for noget tid siden, men jeg er ret vild med at der er bare lidt på sidebenene, og da jeg lagde ud med massage til hende viste der sig en uventet bonus. Clara er særdeles veltrænet med de skønneste muller, og samlet er hendes krop bare helt fantastisk at røre ved. Det er lige fra en rund røv, faste lår, og naturlige bryster i en helt perfekt størrelse. Hun er også særdeles adræt og smidig i forhold til de stillinger vi endte i, og så dufter hun altså bare så skønt. Et smukt ansigt, lyst hår i fletninger, og hendes isblå øjne fuldender billedet så fantastisk.

Mit ønske om at jeg indenfor hendes grænser måtte "gøre uden at spørge" og bare møve hende rundt i de stillinger blev ret godt modtaget efter jeg havde spurgt mere detaljeret ind til hendes grænser. Hendes personlige præferencer kom ikke helt til udtryk, men mere om det senere. Det føltes skønt at massere, kæle, nusse og slikke hende, og hun er ganske ferm til at sutte pik. Hendes fisse var dejlig våd, og hun stønnede bestemt med da jeg ellers fik væltet hende omkuld, mest i stillinger hvor jeg kunne se hendes ansigt og øjne.

Hvor hun er i ret god form kan jeg ikke prale af det samme, så jeg måtte have mig en mindre pause midt i fornøjelserne, og både her og til sidst kunne det blive til en åbenthjertig pillowtalk med en intelligent og livsklog pige der både kunne dele ud af sit eget liv og spørge ind til mit. Det lykkedes mig ikke at komme sammen med hende, men jeg fik i den grad lejlighed til masser af sex med mig som den aktive i lige det tempo jeg havde lyst til.

Det eneste ved besøget der virkede sådan "lidt øv" for mig, var at det da virkede som om hun havde lyst til sex, men at hun egentlig ikke tændte på mig seksuelt. Det virkede ret påtaget når hun brugte kælenavne til mig, og det var ikke til at finde ud af hvad hun gerne ville i sexen. Man kan måske sige at det er betingelsen for købesex, og at jeg nok bare har været heldig med de fleste af de piger jeg har været sammen med for penge, hvor kemien også har spillet perfekt, men jeg stod lidt tilbage med følelsen af ikke at have været en der kunne gøre/være det for hende jeg gerne ville.

Det har dog ikke slået noget større skår i glæden ved mødet end at jeg da bestemt er taknemmelig over at mit liv bød på en time sammen med så skøn en pige. Selvom jeg ikke kunne komme på besøget er det da sket et par gange bagefter med hende i tankerne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.