Heine 1644 Skrevet 28. April, 2014 Jeg elsker fantastiske oneliners - der lukker enhver diskussion - og som er stort set umulige at komme igen på.. og selv om jeg har en pæn samling på lager - er der aldrig plads til flere, så kom glad de er godt nok politisk ukorrekte - og super effektive... f.eks.: Der er simpelthen INGEN huller i din uvidenhed whatever you say, but don't quit your dayjob... Det er komplet umuligt at undervurdere dig Jeg diskriminerer ikke, jeg hader alle. When you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. Fortunately for you, the same applies when you are stupid. Det er aldrig for sent at give op - men i sit tilfælde er det lige op over Du er så dum, at dine forældre bandt et kødben om halsen på dig for at hunden ville lege med dig There is less in you than meets the eye Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 28. April, 2014 Groucho Marx: 'I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2014 Min familie var så fattige, at var jeg ikke født som dreng, havde jeg ikke haft noget at lege med. ......., og anden one liner, efterfølgende ivenstående: ...... Min søster lånte ved naboen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2014 Det er ikke alt nyt der er godt, og det er ikke alt godt det er nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2014 and if i never see you again it'll be to soon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 28. April, 2014 and if i never see you again it'll be to soon Kender følelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 137 Skrevet 29. April, 2014 " Hvis det gjorde ondt at være dum, så skreg du hele dagen " 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. April, 2014 Din dumhed overgås kun af din arrogance ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 29. April, 2014 Du betyder så lidt for mig, at hvis dit hår brændte, ville jeg ikke engang pisse på dig for at slukke flammerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. April, 2014 (edited) Jeg elsker fantastiske oneliners - der lukker enhver diskussion - og som er stort set umulige at komme igen på.. og selv om jeg har en pæn samling på lager - er der aldrig plads til flere, så kom glad de er godt nok politisk ukorrekte - og super effektive... f.eks.: Der er simpelthen INGEN huller i din uvidenhed whatever you say, but don't quit your dayjob... Det er komplet umuligt at undervurdere dig Jeg diskriminerer ikke, jeg hader alle. When you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. Fortunately for you, the same applies when you are stupid. Det er aldrig for sent at give op - men i sit tilfælde er det lige op over Du er så dum, at dine forældre bandt et kødben om halsen på dig for at hunden ville lege med dig There is less in you than meets the eye Uha da, Heine. Det minder mig utroligt meget om ego/curling-generatioen, som jeg med årene er gået hen og blevet chef for. Den tænker kun på sig selv. Den kan alt, og den er uovervindelig. Selv gå på vandet – åndeligt talt altså. Den har, som du skriver, ingen huller i sin uvidenhed - altså i sin egen selvforståelse. Man skriver jo rask væk "udemærket" i stedet for "udmærket". Selvom det giver et forståelsesproblem. Og det betyder slet ikke noget, at man skriver "ligge" i stedet for "lægge". Det er jo gammelmandspedanteri - med mindre man altså skal til at lære et fremmedsprog. Nej, den ubekymrede, anglofile Morten Resen-generation buldrer ubekymret derud af. Redigeret 29. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 29. April, 2014 It's my way or the highway... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 29. April, 2014 og så er der den jeg brugte på min exmand - ganske vist frit oversat efter originalen han spurgte "dont you love me anymore??" mig: "love you ??? i dont even LIKE you anymore" den lyder så bedst når man siger den på engelsk men meningen er vist klar nok *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 29. April, 2014 Lynoversat: :mrgreen: He: "Don't you love me anymore??" She: "Love you ??? i don't even LIKE you anymore" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. April, 2014 Stewardessen til den lækre fyr på første klasse: Coffe, the or me?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 29. April, 2014 Nå du må videre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2014 Tal med din advokat før du stikker den ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 30. April, 2014 Mine to ynglings som jeg bruger ofte må jeg tilstå. Lige meget hvilken vej man vender sig. Så vender røven altid bagud. Og Du får ret og jeg får fred Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 30. April, 2014 (edited) " Hvis man insisterer på at være et røvhul, må man forvente at skulle håndtere en masse lort " Den er vist meget aktuel herinde Redigeret 30. April, 2014 af Montezi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. April, 2014 Well spank my ass, and call me a bitch Hvor er det nu jeg har hørt den henne ? Film eller tv serie for længe siden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 126 Skrevet 30. April, 2014 Middelmådigheden anerkender ingen over sig - den kloge lytter til geniet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg