Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt jeg er lidt langsom - men med de store oversvømmelser, der har været i Serbien, så er det naturligvis derfor Mina tog hjem fornyligt, kom jeg til at tænke på. Dels familie og venner, men også den nyerhvervede lejlighed, som måske får vsndskader, så hun må hjem og redde frugterne af et års arbejde i København.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror hun har tjenk nok og det var det - lidt ligesom rebecca med det perfekte blowjob der kom fra tid til anden

det er altid ærgerligt når en EPOKE slutter -

Krydser fingre for at hun har et par uger i sig endnu - hun er en stjerne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ironman

Det må have været en dårlig dag så :)
De gange jeg har haft besøg af hende har hun virket glad og nærmest helt vild mig..
Så meget at jeg blev en smule chokeret! Hun lå op af mig og flirtede helt vanvittigt.
Jeg havde ikke engang betalt for GFE eller noget i den stil :D
Så hun må have haft noget der minder om en horribel dag hvis du beskriver hende sådan :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge, .... Havde jo lovet en opfølgning på natten med dejlige Mina.

Ja, Hun er en helt usædvanlig stjerne der er petit sød, naturlig og rigtig god til at servicere!

Havde ventet længe på dagen der skulle vise sig at være Mina's sidste for denne gang ;-),

Direkte adspurgt var hun kørt træt og ville hjem nu ... Men har 3-4 besøg løst planlagt ;-)

Jeg havde en forrygende nat hvor der ikke blev sparet på noget alle mulige øvelser blev gennemgået,

Hun lagde ikke fingre imellem men nærmest afkrævede en orgasme som exit kriterie på en lang nat!

Højde punktet var nok oplevelsen af Mina der red mig i vildeste rodeo stil mens jeg stod oprejst,

Og hun hang med benene låst omkring mig armene om halsen og smed sig vildt rundt .... Åh fuck ;-)

Jeg behøver vel ikke sige det var godt og hun nød det tydeligt mere jeg nogensinde at oplevet det før!

Jeg har til dato ikke svedt så meget end ikke en sommerdag i svede kassen på Hørdumsgade .. Sjæler,

Og der har jeg sku ellers lagt nogle liter sved i de polske pigers madrasser ;-)

Men Mina Kommer tilbage ;-) ;-) ;-) og jeg skal være den første til at booke hende igen en nat!

Måske en dag jeg har bedre tid får i hele den sidste nat bedre anmeldt i bedste eventyr stil !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker for indlægget Lucky

Jeg har også været fristet af at booke en nat, men hun har givet udtryk for at hun blev øm, når jeg lå og huggede i hende i længere tid. "I can't have sex with you for 3 hours, baby" så jeg nøjedes med 90 min. de sidste par gange. Hvad tid kom hun og gik hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved godt jeg er lidt langsom - men med de store oversvømmelser, der har været i Serbien, så er det naturligvis derfor Mina tog hjem fornyligt, kom jeg til at tænke på. Dels familie og venner, men også den nyerhvervede lejlighed, som måske får vsndskader, så hun må hjem og redde frugterne af et års arbejde i København.

Så vidt jeg husker er hun da fra Ungarn, og bor i Ungarn :smile:

Og ja - Mina er fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ironman

Så vidt jeg husker er hun da fra Ungarn, og bor i Ungarn :smile:

Og ja - Mina er fantastisk.

Hendes mor er Serber og hendes far er fra Ungarn :-P

Hun har dog haft det meste af sit liv i Serbien, hvis ikke det hele :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...